• Ponzi

    Nyblivna/blivande pappor i Göteborgstrakten

    Var bara nyfiken om det fanns några nyblivna pappor eller några som ska bli pappor snart i Göteborgsområdet?
    Hade varit kul om man kommit i kontakt med något, då man själv inte känner så¨speciellt många som är i ens egen situation.

  • Svar på tråden Nyblivna/blivande pappor i Göteborgstrakten
  • christerbe

    Hejsan!
    Jag vet inte om jag klassar in i ditt sökande. Jag ska bli pappa om en månad, men har ett barn på ett och ett halvt. Sedan bor jag inte riktigt i Göteborg utan 6 mil söderut, mittemellan Kungsbacka och Varberg.

    Men jag känner inte heller så många i min situation, och även om våra situationer inte är helt likadana, så är dem ändå inte jättelångt ifrån...

  • Ponzi

    Hej! kanske dags att själv börja vara lite aktiv om denna tråd ska hållas vid liv.

    Eftersom man själv flyttade till ny stad för ca 2 år sedan så har många av ens gamla kompisar blivit kvar på annan ort, där dock känner man fler som är i ens situation, knappt någon här i göteborg.

    Hur går tankarna för dig kring vardagen då det inte är så många som du känner som är i din situation?

  • Ponzi

    Hej! Bor i Gbg jag med, Västra Frölunda regionen.
    Vi väntar vårt första barn, BF 4 dec

  • Ponzi

    Högsbo är nära:)

    Fy fan för att skolan drar igång igen imorgon! men skönt ändå med tanke på att man gått och varit sjukt rastlös senaste 2 veckorna efter jobbet tagit slut.

Svar på tråden Nyblivna/blivande pappor i Göteborgstrakten