• Cherry Cupcake

Någon som läst Snabba cash ?

Jag har själv läst större delen av den men det var några månader sedan. Någon som kan hjälpa mig att färska upp minnet.
    Vad händer med JWs letande efter camilla, fortsätter han leta efter att han besökt hennes skola?
    Vad slutar den med?
    Är det att han och Jorge flyr från polisen? 

• Svar på tråden Någon som läst Snabba cash ?
  • Elaifiknow

Haha, jag har läst hela boken, men minns tyvärr inte Så mitt bästa tips: Skumma igenom boken.

• Duckan

Har får veta vad som hänt med systern mot slutet vill jag minnas. Vad som händer JW efter att planen går i baklås minns jag ej, men de åker väl fast och han får sitta inne?

• Duckan

Alltså, att han får veta vad som hänt henne är säkert, det jag vill minnas är att det sker i slutet av boken. Blev lite otydligt.

• Cherry Cupcake

åhå nån som kan avslöja vad som hände systern?
    i början av boken står det om en tjej som blir indragen i en bil när hon är ute och joggar..
    antar att det är systern.  

• Duckan

Minns inte exakt vad det var som hände, men hon är död, mördad och det varl av mannen som körde den där gula sportbilen och ja det var väl hon som var joggaren. Nån annan minns säkert mer utförligt. 

• Cherry Cupcake

aha jag viste det!  tack :)

ja nån annan som kan berätta mer? 

• Bambi07

Hon jobbade väl som prostituerad åt samma killar som jobbar åt Radovan. Hon har därför legat med massa rika, mäktiga män och har filmat det här i smyg för att kunna använda som utpressning mot dem. Det lyckas hennes hallickar få reda på, och det är dem som drar in henne (joggaren) i bilen i början.

Jorge (tror jag, lite osäker) får ju tag på en dator från deras "bordell" och där finns en video på när de misshandlar Camilla till döds. När han sedan får reda på att JW samarbetar med dessa (det uppdagas ju när knarkleveransen kommer) så berättar han väl det för JW.

Kan vara lite småfel, det var något år sedan jag läste den :)

• Duckan

Ja, precis, nån slags eskort-flicka var hon. Mindes inte det där om videofilmen.

• Cherry Cupcake

ojoj, vad hemskt!
    tack för uppdateringen! 

Svar på tråden Någon som läst Snabba cash ?