• Anonym

Ultraljud 3D 4D??? Värt?

Har tänkt överaska karln med ett ultraljud i 3D eller 4D eller vad det är som gäller nu för tiden ;p 

Är det bara "tittut" i sthlm som har det? Bor 10mil från sthlm så det passar bra, men hutlöst dyrt!!

Vad tycker ni som gjort det? Är det ens värt det?  
    Vilken vecka har ni varit i? Tror det stog att man bör vara i v. 25+ för bästa resultat,... 

Supertacksam för svar!  

• Svar på tråden Ultraljud 3D 4D??? Värt?
  • Ripper500

Vi gjorde det med vårt första barn! Det var kul och en upplevelse i sig!
    Om det var värt pengarna, ja kanske om man spar bilderna tills att barnet blir stort :) vi gjorde på titut i sthlm!

• Ziindlaa

Tyckte det var riktigt mysigt och häftigt att se min lilla plutt! Jag tyckte helt klart att det var värt pengarna. Jag gjorde på tittut kliniken i Sthlm.

• Eliasmamma

Vi gjorde det med sonen och visst det var kul och häftigt men inte värt dom 1500 det kostade eftersom ungen var såå envis så vi fick inga bra bilder. Vi höll på i 2 timmar och försöka få bra bilder med ett mat uppehåll på 30 min men nej han ville inte visa sig

Denna gång tror jag inte vi kommer göra det ifall det händer precis som förra gången 

• Takex

Jag har hittills gjort det fram till vecka 20 och då är det inte värt det, inte om det kostar pengar. Ser mest ut som gul lera.

Men om ens partner verkligen uppskattar att få se så säger min bästa vän att det är utan tvekan värt varenda krona. Hon gjorde ett i v28 tror jag det var.

Jag gör nästa nu på fredag i vecka 23 och känner mig fortfarande skeptiskt får se om det är något att se då..

• Grazzy
    Anonym skrev 2012-05-07 20:34:28 följande:
    Har tänkt överaska karln med ett ultraljud i 3D eller 4D eller vad det är som gäller nu för tiden ;p 

Är det bara "tittut" i sthlm som har det? Bor 10mil från sthlm så det passar bra, men hutlöst dyrt!!

Vad tycker ni som gjort det? Är det ens värt det?  
    Vilken vecka har ni varit i? Tror det stog att man bör vara i v. 25+ för bästa resultat,... 

Supertacksam för svar!  
    jag fick se gratis på mitt sjukhus här i Eskilstuna
  • Konvaljen

Jag fick se gratis på RUL, syntes inte så mkt. Ska få se igen på mitt sjukhus i vecka 32. Skulle inte betala för det.

• Anonym
    Grazzy skrev 2012-05-08 07:19:54 följande:
    jag fick se gratis på mitt sjukhus här i Eskilstuna
    Nämen de har väl inte 3D o 4D i Eskilstuna? Det skulle vara betydligt närmare....
  • Grazzy
    Anonym skrev 2012-05-09 09:43:27 följande:
    Nämen de har väl inte 3D o 4D i Eskilstuna? Det skulle vara betydligt närmare....
    Jodå jag blev helt paff själv när läkaren visade mig ansiktet i 3D! Skrattande Men fick ingen bild med hem men nog var det 3D bild allt jag fick se . 
Svar på tråden Ultraljud 3D 4D??? Värt?