• JessicaT

privat UL i gävle (Helene Howie)

är det någon som varit till Helene Howie o gjort UL?... el någon annan?  vill veta kön på vårat andra barn.. då vi inte gjorde det på vår första. Kunde inte se nu heller.. :(   ringde läkarhuset men det första hon sa var att dom inte gör könsbestämning. Vill veta för vi är nyfikna såklart.. :)  men det skulle hjälpa med namn o sen vad man ska spara efter grabben osv... hoppas att någon har ett svar.. ;)

• Svar på tråden privat UL i gävle (Helene Howie)
  • Ajkje

Jag har inte varit hos Helen Howie i det syftet men jag har haft henne som läkare när jag väntade två av barnen.
    Det är en riktigt bra läkare.

• Nollniotjugofem
    JessicaT skrev 2012-05-08 10:59:00 följande:
    är det någon som varit till Helene Howie o gjort UL?... el någon annan?  vill veta kön på vårat andra barn.. då vi inte gjorde det på vår första. Kunde inte se nu heller.. :(   ringde läkarhuset men det första hon sa var att dom inte gör könsbestämning. Vill veta för vi är nyfikna såklart.. :)  men det skulle hjälpa med namn o sen vad man ska spara efter grabben osv... hoppas att någon har ett svar.. ;)
    Vi ska på RUL i morgon och hoppas verkligen att dom kan se kön. Vi är alldeles för nyfikna för att vänta! Hihi 
    Har ni fått reda på nått än?=) 
Svar på tråden privat UL i gävle (Helene Howie)