• Ma67

    Bonus mamma

    Hej
    Vill ha råd o stöd !!!
    Det är så att jag har en fru och hon har 2 barn innan och det har jag med sen har vi ett gemensamt. Hon har sina på " heltid" och jag har haft mima på " halv tid" men nu har jag dom mindre än så för min fru tycker inte om dom . Jag älska mina barn o ch min fru jätte mycket men nu är det så att hon har sagt att hon tar vår dotter och flytta om min barn kommer fler gånger till mig .
    Vad f... Ska jag göra ?
    Jag vill ju inte förlora min dotter med , jag har gjort så mina andra barn bor mer hos sin mamma nu nästan på heltid. Dom får inte ens komma till mig varannan helg till mig pga min nu varande fru !!!
    Hon säger att mina barn bara bråka och " mobbar" hennes barn ., men så är det inte.
    Ska jag " kasta in handduken" men våga inte det än för jag vill inte förlora min dotter ...
    Vem skulle få vårdnaden om henne ?


  • Svar på tråden Bonus mamma
  • en glad

    Ja du, det enkla svaret är - välj dina barn. De behöver dig mycket mer än en vuxen kvinna gör! Det är inte snällt av din fru att ställa dig inför ett sådant val, barnen fanns ju där före henne ....

  • Ma67

    Men hon säger att jag kan glömma vårn dotter och jag vet inte vad jag ska göra . Det ända jag vet är att det blir en vårdnas tvist och vem har färdel av ensåda?

    Är så rädd att förlora dotter !!

  • Törnrosa

    Välj dina barn. Det finns ingen som kan säga hur det skulle gå i en domstol, men det klart att de måste förstå att du väljer barnen vid ett sånt ultimatum, har väldigt svårt att tänka mig att det skulle vara till en nackdel för dig. Du behöver inte glömma dottern, hon är också din.

Svar på tråden Bonus mamma