• Anonym

Sambo blir alldeles för blöt vid sex

Min flickvän/sambo blir för våt när vi har sex. Givetvis är det bra att hon blir våt, men nu blir det för blött vilket min sambo och även jag tycker är ett litet problem. Ska försöka förklara hur det blir.
    Det blir så blött att det rinner utanför slidan, och blir även en blöt fläck på lakanet. Vi har testat torka bort med handduk, men det hjälper inte för det kommer ju "nytt". Sen har hon testat äta p-piller eftersom hon hört att det kan minska saxlusten m.m vilket inte heller blev någon märkbar skillnad. Själva problemet i att hon blir för blöt är dels att både hon och jag känner mindre för det är ja alldeles för blött, nästan som att man skulle kissa på sig på ett ungefär ( kanske lättare att förstå hur jag menar ).
    Har ni några tips på vad man kan göra? Finns det något man kan ta mot det?

• Svar på tråden Sambo blir alldeles för blöt vid sex
  • Sommarfjäril

Men så där blött blir det nog för många! Tycker det låter helt galet att hon skulle äta p-piller för att minska sexlusten?! Det är väl inte hennes sexlust som är ett problem?

Att hon skulle "ta något emot det" låter för mig som fel väg att gå. Istället får ni ni nog försöka acceptera att hon blir väldigt våt. Det är ju ett tecken på att hon blir kåt på dig. Försök se det positivt!

• Anonym

Ja vi har använt handduk till att torka bort. Men det hjälper ju bara just för typ en halv minut om ens det. Och sen "stör" det som när vi måste avbryta, torka, osv osv.

• Anonym
    Sommarfjäril skrev 2012-05-08 14:35:20 följande:
    Men så där blött blir det nog för många! Tycker det låter helt galet att hon skulle äta p-piller för att minska sexlusten?! Det är väl inte hennes sexlust som är ett problem?

Att hon skulle "ta något emot det" låter för mig som fel väg att gå. Istället får ni ni nog försöka acceptera att hon blir väldigt våt. Det är ju ett tecken på att hon blir kåt på dig. Försök se det positivt!
    Ja det blir säkert många.
    Nä det är inte hennes fel, men det är hon som upplever det mer som ett problem och jag kan hålla med henen till viss del. Självklart är det bara bra att man blir våt, men nu är det inte lite, utan som en en sjö på lakanet.
  • YummyMami
    Anonym skrev 2012-05-08 14:38:09 följande:
    Ja det blir säkert många.
    Nä det är inte hennes fel, men det är hon som upplever det mer som ett problem och jag kan hålla med henen till viss del. Självklart är det bara bra att man blir våt, men nu är det inte lite, utan som en en sjö på lakanet.
    Du får bli sunkig och äcklig, så kanske hon slutar o bli kåt på dig?

Lägg en handduk på sängen och vänj dig är nog det enklaste. Tro mig, för torr är större problem, på det viset får man skavsår på snorren istället. 
    Det de flesta tänker men ingen vågar säga www.nattstad.se/Älskade_Mamma
  • Kloverman

Visst kan det vara jobbigt, ett tips är väl en sån där mini handduk, dock har ni ju redan testat med det.

Annars så är det nog bara för henne att träna upp slidmusklerna, att bli ett ess på att knipa, finns en hel del tips och prylar som kan hjälpa till med det.

• Anonym

En sjö? Ja, då fattas det bara små fiskar och gäddar sen kan ni börja fiska tillsammans ;) 

• Sven Justus

Finns latexlakan att köpa. Det kan kanske vara något!

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • YummyMami
    Sven Justus skrev 2012-05-08 14:47:19 följande:
    Finns latexlakan att köpa. Det kan kanske vara något!
    Slidsekret är kletigt och halt, finns ju risk att de halkar ur sängen då
    Det de flesta tänker men ingen vågar säga www.nattstad.se/Älskade_Mamma
Svar på tråden Sambo blir alldeles för blöt vid sex