• Anonym (ts)

hur får jag tag på 300 000 till i morgon? utan säkerhet

Finns det någonstans man kan låna 300 tusen utan säkerhet? Min bank och ett par andra "vanliga" banker har sagt nej pga olika saker, men jag kan betala så inte därför. Pengarna kommer återbetalas inom någon månad. Tips?

• Svar på tråden hur får jag tag på 300 000 till i morgon? utan säkerhet
  • Linda1976

Du, det är i princip omöjligt - om du inte rånar en bank typ. Eller lånar av en rik släkting.

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • KaSaM

Freedom finance?

Tror inte du får lån någonstans när alla du hört med sagt nej men försöka duger.

• Topcom

Du vet att de pengarna komner vara nära 400 000 inom en månad bara för att du tar lån utan säkerhet? Det kommer ju inte direkt stanna på utgångsbeloppet..

• Anonym

Säger vanliga banker nej så får man inga så stora lån utan säkerhet då ränta ökas kraftigt och snabbt. Du ffår vänta och köpa nåt till du har pengarna helt enkelt

• Anonym

Ta ett SMS-lån på flera hundratusen. Det låter som en kanonidé.

• Anonym

Not

Anonym skrev 2012-05-10 08:43:53 följande:
    Ta ett SMS-lån på flera hundratusen. Det låter som en kanonidé.

• suppis

Om du tvingas söka hos flera olika institut för att du får nej i början - RING och förklara din situation, förklara att det är ett korttidslån och att de andra kreditupplysningarna som tagits inte innebär att du tagit de lånen. 

Vad är det för anledning till varför du inte fått lånet? Vad har de sagt? 

• Anonym

Jag är bara nyfiken. Vad ska du ha pengarna till? Vem behöver 300.000kr utan säkerhet på 1 dag. Vad tänkte du köpa? Bil? Hus? Gambla?

• Anonym

Om man behöver pengar så snabbt så är det alltid ngt illegalt inblandat.

• Anonym (ts)

Tack för tipset om freedom finance, de hjälpte mig! Tog en dag extra, men det löste sig ändå! Jag är väldigt tacksam! Anomym, det kan ju du tro om du vill, men jag är inte det minsta kriminell! Om man inte räknar med att jag inte bytt till sommardäck förrän igår då...

• Linda1976
    Anonym (ts) skrev 2012-05-14 21:28:31 följande:
    Tack för tipset om freedom finance, de hjälpte mig! Tog en dag extra, men det löste sig ändå! Jag är väldigt tacksam! Anomym, det kan ju du tro om du vill, men jag är inte det minsta kriminell! Om man inte räknar med att jag inte bytt till sommardäck förrän igår då...
    vad skulle du ha pengarna till då?
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Anonym (ts)

Jag fick erbjudande om att köpa en fastighet för ett extremt bra pris, jag hade väldigt lite tid på mig att få fram pengarna innan de sålde till en annan intressent. Och banken vägrade låna ut mer än 85% av beloppet och våra besparingar räckte inte till hela kontantinsatsen. Nu löste det sig och vi kan leva vårt drömliv på en gård

• Anonym (Not)
    Linda1976 skrev 2012-05-10 07:57:28 följande:

Du, det är i princip omöjligt - om du inte rånar en bank typ.

Det händer inte att en tjej gör så
  • Anonym (WHYYY?)
    Anonym (Not) skrev 2021-09-19 13:10:52 följande:
    Det händer inte att en tjej gör så
    Men VARFÖR svarar du i en 9 år gammal tråd?? 
  • Anonym (A)
    Anonym (WHYYY?) skrev 2021-09-19 13:45:05 följande:
    Men VARFÖR svarar du i en 9 år gammal tråd?? 
    Man undrar
Svar på tråden hur får jag tag på 300 000 till i morgon? utan säkerhet