• Anonym

prostatavibrator / dildo

Nån kille som provat?
    Är sugen på att skaffa en för har läst att det ska vara ruskigt skönt. 

• Svar på tråden prostatavibrator / dildo
  • Anonym (Ja)

Jag har provat det och det är skönt. Du kommer ju åt att stimulera prostatan inifrån då, tänk på hur skönt det känns när tjejen smeker och trycker med handen under pungen, med något som stimulerar från insidan också känns det ännu skönare. Att bli avsugen samtidigt är rent gudomligt skönt, det märkliga är att det brukar rinna mer än spruta när det går då, vet inte varför men skönt är det.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Ja) skrev 2012-05-11 08:42:45 följande:
    Jag har provat det och det är skönt. Du kommer ju åt att stimulera prostatan inifrån då, tänk på hur skönt det känns när tjejen smeker och trycker med handen under pungen, med något som stimulerar från insidan också känns det ännu skönare. Att bli avsugen samtidigt är rent gudomligt skönt, det märkliga är att det brukar rinna mer än spruta när det går då, vet inte varför men skönt är det.
    Kan du få orgasm bara av prostatastimulering eller behöver du också "utvändig" beröring?
  • Anonym

Tänkte köpa något sånt till min kille i present, någon som kan rekommendera något från nån webbshop? Något bra för en "nybörjare", gärna inte för dyrt.

• Anonym (Ja)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-05-11 09:47:13 följande:
    Kan du få orgasm bara av prostatastimulering eller behöver du också "utvändig" beröring?
    Väldigt kort vid några tillfällen, typ som början på en, men de riktiga som en del lyckas med har jag inte fått. Men det kan vara grymt skönt ändå med en vanlig orgasm samtidigt som man stimulerar inifrån.
  • Anonym (Ja)

Aneros MGX var min första (och den första riktiga produkten, ursprungligen för prostatamassage av medicinska skäl med en bieffekt att det var skönt ), och nog min favorit fortfarande. Men vanlig mjuk buttplug i vettig storlek funkar bättre i en del sammanhang, som om tjejen ska suga samtidigt och vill smeka under pungen och över pluggen, en Aneros är av hårdplast från medicinindustrin (lätt att göra ren).

• WingsofGabriel
    Anonym skrev 2012-05-10 09:38:49 följande:
    Nån kille som provat?
    Är sugen på att skaffa en för har läst att det ska vara ruskigt skönt. 
    Ah för fan de är nice!  De är bara homofober som inte vågat utforska sin prostata.

Svar på tråden prostatavibrator / dildo