prostatavibrator / dildo
Nån kille som provat?
Är sugen på att skaffa en för har läst att det ska vara ruskigt skönt.
Nån kille som provat?
Är sugen på att skaffa en för har läst att det ska vara ruskigt skönt.
Jag har provat det och det är skönt. Du kommer ju åt att stimulera prostatan inifrån då, tänk på hur skönt det känns när tjejen smeker och trycker med handen under pungen, med något som stimulerar från insidan också känns det ännu skönare. Att bli avsugen samtidigt är rent gudomligt skönt, det märkliga är att det brukar rinna mer än spruta när det går då, vet inte varför men skönt är det.
Tänkte köpa något sånt till min kille i present, någon som kan rekommendera något från nån webbshop? Något bra för en "nybörjare", gärna inte för dyrt.
Aneros MGX var min första (och den första riktiga produkten, ursprungligen för prostatamassage av medicinska skäl med en bieffekt att det var skönt
), och nog min favorit fortfarande. Men vanlig mjuk buttplug i vettig storlek funkar bättre i en del sammanhang, som om tjejen ska suga samtidigt och vill smeka under pungen och över pluggen, en Aneros är av hårdplast från medicinindustrin (lätt att göra ren).
det finns mycket länkar på www.shopxxxpress.com till, sånt lycka till
Här hittar du olika prostataprodukter :
lustjakt.se/Katalog/for_honom/prostata_stimulans.aspx
Det här är den som säljer mest: lustjakt.se/Produkt/dr_joel.aspx
Vill man läsa mer om prostata/prostatastimulans så kan man göra det här:
www.intiminformation.se/man/hitta-mannens-g-punkt
Lycka till!
Låter skönt har också funderat på att köpa en sådan här till killen men vet inte om han skulle våga använda den..
http://www.box2you.se/product_info.php?products_id=97