• Maria

Utredning

Nu så har vi haft våran sista träff med utredarna,,, Känns riktigt skönt att det är över i alla fall ha varit jobbare denna gången,,, Första var mycket lättare.. Var väl att dom påpekade min vikt på en gång ungefär att jag måste ta mer prover på undersökning har gått hela våren nu och mått dåligt för det,,, Var och gjorde alla prover i tisdag och det vissa bara bra resultat känns riktigt bra att bara vissa dom det,,, hiihihih

Sen så hon för 2 veckor sedan att dom skulle hinna bli klart med allt till juni nämnden men i måndag så dom blir nog inte förren aug.Blir man glad då eller inte jag i alla fall, skrev ett mail till deras chef och berättade hur jag kände det plus att jag pratade med utredare, Då ringer hon upp att dom ska försöka men kan inte lova något hon har till den 4 juni att bli klart med det...

• Svar på tråden Utredning
  • ekke

Vi har vår sista träff imorgon, känns trots allt lite konstigt eftersom man levt med det ett tag.

• Kiwi10

Vi fick vårt medgivande för två veckor sedan!! Nu är dem skickade till FFIA.

• ekke

Vi får vårt medgivande om drygt två veckor!! Underbart, små steg framåt och så länge det går framåt så är det bra :)

Grattis igen Kiwi

Maria: har ni hört om det blir till den 4 juni än?

• Kiwi10

Ingen kö i Sverige till Ungern så nu samlar vi papper för fullt!!

Svar på tråden Utredning