• Alvi

Hur tänkte Moder Natur när hon gav killar och tjejer olika sexlust?

Och med sexlust menar jag faktumet att när till exempel en tjej är trött, då hamnar sexlust på rätt låg prio, men för en kille ligger sex alltid på prio ett.

Eller att en tjej helst ska få förspela lite för att komma igång, och börjar ett barn skrika mitt i allt, så är det en fördel att börja från början, medan en kille kan se en glimt av en bröstvårta eller bara PRATA om att ha sex senare ikväll, så är lille soldaten vaken och alert.

Eller är man sjuk och lite seg, och helst vill rulla in sig i en filt och leka kåldolme som tjej, så kan en kille med feber ALLTID ställa upp med lite sex om det behövs.

Vad är logiken?!!

Om jag lider av borttappad sexlust just nu och är lätt frustrerad och därför skapade denna tråd? Joo, jaa, så är det väl kanske... Cool

(Och jaaa, jag VET att det inte alltid är så här, men det känns som att det är så här för alla, alltid.)

• Svar på tråden Hur tänkte Moder Natur när hon gav killar och tjejer olika sexlust?
  • Severus

Varken jag eller min man har stor lust.

Han har aldrig haft det. 

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Anonym

Det är ju just "moder natur" som haft sitt att säga till om modern ska ju ta hand om barnet och alltså inte fokusera på fortplantning i första hand, medans mannens uppgift är ju att befrukta så många honor som möjligt för att föra sin avkomma vidare, är likadant för otroligt många arter i naturen

• JellyBean

Ja, bra fråga hur TUSAN tänkte hon egentligen??? Någon som har ett bra svar?

• Alvi
    Anonym skrev 2012-05-10 22:08:04 följande:
    Det är ju just "moder natur" som haft sitt att säga till om modern ska ju ta hand om barnet och alltså inte fokusera på fortplantning i första hand, medans mannens uppgift är ju att befrukta så många honor som möjligt för att föra sin avkomma vidare, är likadant för otroligt många arter i naturen
    Men... när barnet är fött är det ju fritt fram att fortplanta igen. En 9-månadersbebis är ju rätt stor, då borde ju urmormor palla med en unge till. Finns inte logik!
  • Anonym
    Alvi skrev 2012-05-10 22:11:52 följande:
    Men... när barnet är fött är det ju fritt fram att fortplanta igen. En 9-månadersbebis är ju rätt stor, då borde ju urmormor palla med en unge till. Finns inte logik!

Vi är tänkte att amma till barnet är runt 7 års ålder och moget att lämna mamman....
  • Alvi

Men guuud, 9 månader - 7 år, hur petigt kan det vara?!

• Anonym
    Alvi skrev 2012-05-10 22:28:35 följande:
    Men guuud, 9 månader - 7 år, hur petigt kan det vara?!

Hehe
  • lillapyy

äsch män är inte kåtare av naturen. däremot så exponeras de för nästintill nakna perfekta sexiga kvinnoreklamkroppar dagligen. 
    om det skulle vara manskroppar som exponerades på samma sätt så skulle tjejer tänka på sex lika mycket.
    och nu pratar jag inte om bodybuilder-anabola-kroppar, utan seeeexxxiga manskroppar.

ät min slurp
  • Severus

Blir inte ett dugg sugen eller får pirr av ngn som ser ut som snubben på bilden

Svar på tråden Hur tänkte Moder Natur när hon gav killar och tjejer olika sexlust?