Jag "älskar" min vän, men kommer aldrig berätta!
Vi är båda gifta med varsin man, lever perfekta liv tycker vi nog båda, men för mig är det något som saknas. Hon! Vi träffas nästan dagligen, umgås, skrattar, karlarna ringer och undrar om vi aldrig kommer hem. Träffas vi inte, så ringer vi. Vi trivs helt enkelt tillsammans. Det hon inte vet, är att jag i smyg drömmer om henne som min. Att lämna min man för en kvinna, eller för någon över huvud taget, det finns inte, men i mina drömmar finns hon där. Jag älskar att stå nära henne, känna hennes doft; jag vill inget hellre än att kyssa henne, smeka henne, smaka på hennes kropp. Jag vet inte vad hon känner för mig, förmodligen inget alls mer än att vi är goda vänner, men drömma och önska kommer jag fortsätta göra. Att hon aldrig kommer bli min smärtar, men jag älskar att få vara nära henne och nöjer mig med det och mina drömmar. Jag är inte öppet bisexuell och har bara varit med en kvinna. Det var spännande och annorlunda och något jag gärna skulle göra om, men inte på bekostnad av en vänskap eller mitt äktenskap. Jag vet inte vad jag vill med detta. Kanske mest skriva av mig lite. Jag kan omöjligt vara ensam där ute om detta. Någon annan? Kanske tips, råd, berättelser om hur det gick för andra, om någon vågade berätta?! Kram till er!