Vad är det pinsamaste som hänt dig
Vad är det pinsamaste som hänt dig? Hur hanterade de sedan situationen?
Vad är det pinsamaste som hänt dig? Hur hanterade de sedan situationen?
mm vet inte riktigt om det är det pinsammaste som har hänt mig men det är iaf rätt pinsamt..., En dag skulle jag få skjuts hem av min pappa , Det var vinter och ganska mörkt vid buss hålls platsen där jag väntade , min pappa körde åt sidan vid busshålls platsen, och då var jag tvungen att gå förbi ett gäng killar ( så dum som jag var ) så hade jag klackar på mig dessutom fick jag pressa mig förbi dom nästan så jag hakade framåt- och då tog jag tag i det närmaste för att inte ramla, så då satt jag där på knän på marken med ett par kallingar i ansiktet,, det visade sig att de var en av killarnas byxor, ( hade råkat dra ned hans byxorna då jag ramlade), så mumlade ett hihhii srryy, men snygga kallingar och gick snabbt därifrån... det värsta var dagen efter gick jag och undrade vem jag drog ned byxorna på - eftersom jag aldrig kollade han i ansiktet.. haha.,..
Det pinsammaste jag varit med om var när jag kissade på mig i skolan, två dar i rad. Det var i nian. Första gången var det för att jag skrattade så mycket och då klarade jag mig med det, men andra dagen kunde jag helt enkelt inte hålla mig utan kissade i byxorna i matsalen. Alla såg och jag skämdes så jag höll på att dö. Jag var ingen av de "coola tjejerna" heller så gissa om jag blev hånad. Blöjor blev lagda i väskan och allt möjligt.