• Pajsarn

Vad sjunga på dopet?!

Min kompis ska sjunga på dotterns dop, behöver tips på fina passande låtar!

• Svar på tråden Vad sjunga på dopet?!
  • MoonFlight

Theos sång med Molle. Jättefin låt, vi hade velat ha den men det gick tyvärr inte då det var gudstjänst.

• Neiti

Handens fem fingrar.

Gud i dina händer.

Det vackraste jag vet.

• SilverEmma

Di Levas har jag inte hört, den jag tänker på är en kvinna som sjunger och bara gitarr som komp. Jättevacker.

• hansdotter

Jo jag vet vilken den är, jättefin den med. Vi valde att dra upp tempot på di levas låt lite.

• Emeraldy

Vi har dop för vår son i eftermiddag! Min pappa och hans fru ska spela gitarr och sjunga Tänk att livet har landat just här. Otroligt vacker.

">

• TigerLinn
    Emeraldy skrev 2012-05-12 10:45:48 följande:
    Vi har dop för vår son i eftermiddag! Min pappa och hans fru ska spela gitarr och sjunga Tänk att livet har landat just här. Otroligt vacker.

" target="_blank">

"> 

jag har  skrivit i din gb också
    har du noterna?? eller vet vart man får tag på de? 
  • Emeraldy
    TigerLinn skrev 2012-05-20 23:12:13 följande:

jag har  skrivit i din gb också
    har du noterna?? eller vet vart man får tag på de? 
    Jag har tyvärr inte noterna... Min pappa (som spelade gitarr) kan inte noter utan spelar bara på gehör. Själv kan jag varken eller Låten är ju skriven av Linda Maria Burström och på hennes hemsida verkar det gå att beställa noter:  http://lindaanderssonburstrom.se/lyssna
  • Vicktoria

Hej,
    Jag snor den har tråden lite men jag undrar om det är låten Välkommen hem av di Leva som ni menar? Är det i så fall någon som har noterna/ackorden till denna låt eller som vet var man kan få tag på dessa?

Tack på förhand!   

• ViolinaX

"Du vet väl om att du är värdefull, att du är älskad...." tycker jag är fin.

• Lindsey Egot the only one

Käre Gud jag har det gott
    Tack för allt som jag har fått
    Du är snäll du håller av mig
    Käre Gud gå aldrig från mig
    Tack för liten och för stor
    Gud bevare far och mor
    Och alla barn på vår jord

Finns på carolas skiva sov på min arm och är en norsk barnbön

• Lindsey Egot the only one

Annars är Edin Ådahls jag kan inte leva utan dig! Väldig fin

• Solstorm

Min syster sjöng "Sång till friheten" på min dotters dop. Hon sjöng den a capella och det var väldigt vackert!

Alva min solstråle
Svar på tråden Vad sjunga på dopet?!