• Anonym (Nyfiken)

Har du träffat/haft sex med någon från BC

Såg någon annan tråd om BC och blev nyfiken på hur vanligt det är att man träffar någon på BC. Altså bara ni som är medlemmar på BC som skall svara.

Kommentera gärna vad det är för typ av män/kvinnor ni sökt, om det varit någon speciell läggning ni sökt, par, samma kön. Svara gärna också varför ni inte valt att träffa de personer ni funnit intressanta (dvs skickat/fått meddelande från). Gärna också om ni träffat flera därifrån. Kanske är så att det är vissa personer är väldigt aktiva och andra som aldrig gör nägot.

Är verkligen nyfiken på hur vanligt det är att det blir något av BC kontakter. Själv har jag fått massor av meddelande där (är kvinna) men inte funnit någon som intresserat mig tillräckligt för att träffas.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du träffat/haft sex med någon från BC
  • honochhan67

Det har vi! Flera gånger (fyra gånger för att vara exakta)! Resultaten har varit både bra och dåliga.

• Anonym (Stoltzenberk)

Har träffat tjejer och faktiskt en gång ett par. Sökte korta, blonda tjejer som gillade spännande sex på allmänna platser, typ smekningar på en buss, knull i en provhytt, munsex på bio. Hade jättekul och träffade flera goa tjejer, av vilka jag idag fortfarande har kontakt med.

Jag tror på att vara så specifik som möjligt, så att man kan få sin lilla "nisch" uppfylld, no pun intended... 

• Alexiandra
    sallybuse skrev 2012-05-12 11:11:49 följande:
    Vad är BC för nått
    www.bodycontact.com

En kontaktsida för de som ffa (men det går ju söka seriöst där om man vill med, alltså typ förhållande) söker efter sex i någon form, typ KK.

Jag har träffat både män och par därifrån. En av mina nu närmaste vänner (manlig) träffade jag via BC och vi var KKs först.
  • The Riddler

Nej men kanske ska man testa regga sig.

• Anonym (Kvinna38)

Jag har haft sex med två män jag träffat på BC. Sökte dominanta män män och efter mycket sållning så fann jag vad jag sökte. De vettiga männen är sällsynta men de finns. Nästa sak jag vill göra är att träffa en dominant bi-kvinna men det verkar svårare att hitta. Eller kanske ett par där båda är dominanta och hon bi.

• Anonym (Kvinna 33)

Ja jag reggade mej för en månad sen och har hunnit träffa ett par och efter det hittade jag min kk där. Han har jag daglig kontakt med och vi har många roliga saker inplanerade. Han är ingen jag skulle träffat annars men passar mej perfekt!

• 100kgpappa

Vi har träffat flera par på BC som vi haft sex med.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym

Har träffat en del män från bc, men faktiskt bara haft sex med två därifrån. En har jag fortfarande kontakt med och har blivit ganska goda vänner.

Svar på tråden Har du träffat/haft sex med någon från BC