• Pubertetsflickan

stora vårtgårdar, vad tycker killar? ångest.

Skulle gärna vilja ha ett ärligt svar och inte ett svar bara för att jag ska må bättre.. Har stora vårtgårdar, och ångest inför sex. Vad tycker egentligen killar om stora vårtgårdar...  Har även mycket stora bröst för min ålder, vilket killar tycker om men de har ju bara sett mig med bh (då är de fina), men skulle aldrig våga ta av den.. Vad tycks det av killarna igentligen? Om någon tjej läser det här, vad har ni för storlek?  Obestämd

• Svar på tråden stora vårtgårdar, vad tycker killar? ångest.
  • Anonym (Kille)

Jag kan tycka att det är hur härligt som helst, och speciellt om de är lite känsliga är det härligt att slicka och suga på dem. Kanske nafsa lite... Glad

• Anonym (ok)

Gillar det, gärna ihop med stora bröstvårtor att suga på!.. Men det viktigaste av allt är att de sitter på en tjej som njuter och bejakar sin kropp, oavsett utseende.

• Anonym (kille 19)

Hmm beror på....men det spelar ingen roll. Visst det kan vara sexigt.

• Trust me

Tycker jag om dig?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Ponny

Har aldrig stött på en kille som inte skulle ha gillat. Min man älskar mina bröst. Har storlek 85D

• Wildsome

Även om jag kanske inte är stor fan av mina, så älskar min sambo det. Har 80-85 D om jag minns rätt. :) 

• Anonym (bröstfia)

Jag tycker mina är hemska men mannen älskar mina tuttar. Jag har storlek 80 E.

• Spanjoren

Slappna av. Se brösten som en slags lackmustest: om killen lämnar dig eller inte vill ligga på grund av dem är han inte värd att behålla.

Personligen tycker jag det är rätt sexigt med stora vårtgårdar för övrigt... 

C´est la vie pero no se la toque
  • Anonym (Love)

Jag tycker att du ska fundera på varför det är så viktigt för dig att vara knullbar? Tror du på allvar att ditt värde sitter i hur knullbar du är och att det övriga som är du inte spelar någon roll?

• jos79

Sånt där ska du inte bry dig om. Gillar killen dig så får man hoppas att han gör det för den du är och inte för dina bröst.

Svar på tråden stora vårtgårdar, vad tycker killar? ångest.