Hur vuxen är du?
1-3 Du är långt ifrån vuxen
2-6 Du är god bit på väg
6-10 Du är vuxen och kan utan tvekan stå på egna ben. !
1-3 Du är långt ifrån vuxen
2-6 Du är god bit på väg
6-10 Du är vuxen och kan utan tvekan stå på egna ben. !
Yay. 7 rätt :D
4, är jag barnslig då?
Fick rätt på kaffet samt att jag gillar att brakskita. Alltid något att vara glad över.....
8 av 10 Måste vara jävligt vuxen haha. Men jag borde kanske kolla på nyheterna istället för fuskbyggarna
och inte bara vara lycklig utan oxå gilla att brakskita ha!
Det är alltså mer vuxet att inte pensionsspara men tänka att man ska göra det, än att pensionsspara?
Shit, min tandläkare tycker det är onödigt för mig att gå varje år, då mina tänder alltid är hål och tandstensfria, det drog ner mina poäng :(
En grej jag tänkte på.
Man får ju gratis tandläkarvård tills man blir vuxen, och då är det ju varje år man blir kallad.
Så rent logiskt borde det vara så att om man inte vuxit upp går man till tandläkaren 1 gång om året.
Är man vuxen tar man hand om sig själv, sköter tänderna bra och har då inte behov av att gå till tandläkaren speciellt ofta, utan typ vartannat, var tredje år.
Eller tänker jag fel?
6
8/10.. Får sluta titta på House och pensionsspara
4 poäng. Tur det är på rätt väg, lite pinsamt för en farmor att bete sig som en tonåring...
9 av 10
Inte trodde jag att jag va så "vuxen"
5/10 sådär halvt om halvt vuxen då alltså...
7 rätt. Jag får inte heller gå till tandläkaren oftare än vartannat år för min tandläkare. Jag har för hela tänder för att det ska behövas oftare.
Jag återkommer när jag ser frågorna.