• Jessica587

Hur vuxen är du?

1-3 Du är långt ifrån vuxen
    2-6 Du är god bit på väg
    6-10 Du är vuxen och kan utan tvekan stå på egna ben. !

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur vuxen är du?
  • LunaLunatic

4, är jag barnslig då?

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • Anton Chigurh

Fick rätt på kaffet samt att jag gillar att brakskita. Alltid något att vara glad över.....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Mamma till Philip Nova Elliot

8 av 10 Måste vara jävligt vuxen haha. Men jag borde kanske kolla på nyheterna istället för fuskbyggarna och inte bara vara lycklig utan oxå gilla att brakskita ha!

★*☆ Stolt mamma till Philip 021128, Nova 070810 & Elliot 100426 ★*☆
  • Kattdamen

Det är alltså mer vuxet att inte pensionsspara men tänka att man ska göra det, än att pensionsspara?

En kopp te, tack.
  • ViTvåBlirTre
    Kattdamen skrev 2012-05-15 09:43:54 följande:
    Det är alltså mer vuxet att inte pensionsspara men tänka att man ska göra det, än att pensionsspara?
    Tänkte precis detsamma! menmen, jag e glad att jag redan pensionsparar..
  • sladdertacka

Shit, min tandläkare tycker det är onödigt för mig att gå varje år, då mina tänder alltid är hål och tandstensfria, det drog ner mina poäng :(

• mrsStatham

En grej jag tänkte på.
    Man får ju gratis tandläkarvård tills man blir vuxen, och då är det ju varje år man blir kallad.
    Så rent logiskt borde det vara så att om man inte vuxit upp går man till tandläkaren 1 gång om året.
    Är man vuxen tar man hand om sig själv, sköter tänderna bra och har då inte behov av att gå till tandläkaren speciellt ofta, utan typ vartannat, var tredje år.
    Eller tänker jag fel? 

Bara två saker är oändliga
  • Lilltösan

8/10.. Får sluta titta på House och pensionsspara

• Celes
    Ditt resultat: 1 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Aj då.
  • Pallas

4 poäng. Tur det är på rätt väg, lite pinsamt för en farmor att bete sig som en tonåring...

• Trollmamma till 4

9 av 10

Inte trodde jag att jag va så "vuxen"  

• Anchorage

5/10 sådär halvt om halvt vuxen då alltså...

• Lillsnufflan

7 rätt. Jag får inte heller gå till tandläkaren oftare än vartannat år för min tandläkare. Jag har för hela tänder för att det ska behövas oftare.

• JUSTICE
    Ditt bästa resultat är 7 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Lite lustigt bara att om man svarade ja på om man är lycklig så är man tydligen inte vuxen haha!
Svar på tråden Hur vuxen är du?