• Anonym

Jag kissar på mig när jag får orgasm!!!!

Jag har ju läst en del om fontänorgasmer att det kan komma ut en stråle när man kommer. MEN det här är KISS!!!!
    Det är gult och luktar kiss. Det hjälper inte om jag varit på toa innan :(
    Varför kissar jag på mig??
    Det händer inte jämt med det händer......
    Känns pinsamt....

• Svar på tråden Jag kissar på mig när jag får orgasm!!!!
  • Anonym

Det är fontänorgasm, de kommer därifrån såvitt jag vet, samma för mig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-14 11:02:14 följande:
    Det är fontänorgasm, de kommer därifrån såvitt jag vet, samma för mig.
    Som luktar urin?? Och är Gult??
    Trodde det var en luktlös vätska som inte skulle lukta... och dom som säger att det smakar sött??
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-14 11:04:26 följande:
    Som luktar urin?? Och är Gult??
    Trodde det var en luktlös vätska som inte skulle lukta... och dom som säger att det smakar sött??

Mitt luktar urin, de komemr ju från röret. Men jag kan säkert ha fel, jag har då aldrig kopplat de till att jag kissar på mig. har aldrig smakat på de, och gult ät urin om man druckigt dåligt, ju sämre man dricker ju sämre lukar urinet och är gulare
  • Anonym

Det kan lukta urin. Tror inte att du kissar på dig.

• Slagathor

Fontänorgasm behöver inte vara doft och färglöst men det kommer inte från urinröret, utan från körtlar i och runtom slidan. Kan man ens kissa på sig under samlag?

• alice85

Ja man kan kissa under samlag, det är inte som att urinröret kapas av vid samlag, och fontänorhasm kommer visst från urinröret. Vätskan säga komma från skenes körtlar som mynnar i urinröret, dessa kallas även den kvinnliga prostatan då de är uppbyggda av samma typ av vävnad son den manliga dito. En fontänorgasm kan innehålla lite urin, det kan förövrigt även sperma göra då även det kommer ur urinröret. TS om det ser ut som kiss och luktar som kiss så finns det väl ingen anledning att tvivla på att det är kiss. En orgasm kan vara så stark att lite kiss skvätter ut. Om du tycker det är pinsamt kan du höra med en gynekolog om det går att göra nåt åt det.

• alice85

Massa felstavningar, telefonen försöker rättstava men det går ju sådär...

• Slagathor
    alice85 skrev 2012-05-14 11:40:17 följande:
    Ja man kan kissa under samlag, det är inte som att urinröret kapas av vid samlag, och fontänorhasm kommer visst från urinröret. Vätskan säga komma från skenes körtlar som mynnar i urinröret, dessa kallas även den kvinnliga prostatan då de är uppbyggda av samma typ av vävnad son den manliga dito. En fontänorgasm kan innehålla lite urin, det kan förövrigt även sperma göra då även det kommer ur urinröret. TS om det ser ut som kiss och luktar som kiss så finns det väl ingen anledning att tvivla på att det är kiss. En orgasm kan vara så stark att lite kiss skvätter ut. Om du tycker det är pinsamt kan du höra med en gynekolog om det går att göra nåt åt det.
    Förlåt, kommer inte från urinBLÅSAN. Det kommer från körtlar. Och nej nej nej, bara för att det luktar urin betyder INTE att det är urin.
  • alice85

Men om det luktar urin och är gult som urin, då är väl den troliga förklaringen att det är urin? Jag har själv varit med om både och, alltså både råkat kissa lite vid orgasm och fått en fontän, och upplevde att det var skillnad på vätskorna.

• Slagathor
    alice85 skrev 2012-05-14 12:03:15 följande:
    Men om det luktar urin och är gult som urin, då är väl den troliga förklaringen att det är urin? Jag har själv varit med om både och, alltså både råkat kissa lite vid orgasm och fått en fontän, och upplevde att det var skillnad på vätskorna.
    Då kissade väl du på dig då, men bara för det så gäller det inte alla. Det är faktiskt så att det kan lukta urin om fontänorgasmen samt att den är annat än klar i färgen UTAN att det är piss. För som du säger, det kommer från körtlarna som sitter vid urinröret.
Svar på tråden Jag kissar på mig när jag får orgasm!!!!