• Anonym

Vill han ha mig som kk eller mer?! förvirrad

Har träffat en kille några gånger nu, vi har väldigt mycket gemensamt och alltid kul tillsammans. När vi kom till förhållande-frågan, ifall han skulle tänka sig ha en flickvän just nu så svarade han ''Nej jag är inte ute efter flickvän, har redan fullt upp med jobb och annat''.  ''Jag har inga problem med att vara kk''.

Jag är mer sån som vill ha förhållande och jag sa det till honom och visade tydligt att jag är ingen ''kk-brud''.

Har smsat han flera gånger angående detta, för vi fortsatte att träffas efter han berättade angående förhållande/kk. Då skrev han bland annat ''  Du är ju snurrig. Har jag sagt att jag vill kn*lla? Jag känner att jag påtränger dig nu. Jag vill inte att någon ska känna sig obekväm när de är med mig. Om du känner så, så säg till mig.'' 

Han skriver till mig hela tiden, jag tar det som att han är intresserad utav mig. tex ''Vad gör en söt tjej som dig just nu'', ''Jag mår ju super bra idag för jag träffade ju en underbar tjej igår! så ajg vaknade idag jätteglad'', ''Jag hoppas att jag får smaka på dina maträtter någongång, du verkar vara duktig!'', ''Denna gång ska vi åka till min resturang och så ska jag laga god mat! så kan vi ha det trevligt tills söta tjejen blir trött så kan ajg köra hem henne! bra ide?''.

Han visar inte att han vill ha sex med mig eller att jag ska vara en kk för honom, han vet själv att jag är seriös och vill ha förhållande. 

Hur tar ni det? Jag börjar verkligen gilla honom!  

• Svar på tråden Vill han ha mig som kk eller mer?! förvirrad
  • Anonym (G)

Jag tror han gillar dig, snubblar på kär.

MEN han är inte redo för ett förhållande. Jag tycker att du bara ska strunta i den här tanken, fortsätta träffa honom, mysa och ha roligt så ska du se att du snart är hans.

Om inte du blir hans, så gav du ändå "er" en ärlig chans.

Jag sitter lite i samma sits själv.. 

• Fredrika2007

Det verkar faktiskt inte helt äkta från hans sida, hans sms påminner enormt om en player som vet hur han ska koppla på charmen för att få "den söta tjejen" på fall.

Även om han inte vill ha ett förhållande så vill han ju inte att ditt intresse för honom ska svalna. Troligtvis är det sex han vill åt i slutändan.

Oj vad cynisk jag verkar, men jag talar av erfarenhet. Dock ska man inte dra alla över en kam, och jag vet ju egentligen inget om just denna killen utan kan bara utgå från det du skriver, men ärligt talat så har jag mycket svårt att tro att du någonsin kommer få nåt seriöst av honom så om du faller, fall inte för hårt.

• Anonym

Men han har ju sagt att han inte vill ha ett förhållande! Tills han säger till dig att han VILL ha det är det nog bäst att du går efter att han vill vara kk!

• Anonym
    Fredrika2007 skrev 2012-05-14 22:49:34 följande:
    Det verkar faktiskt inte helt äkta från hans sida, hans sms påminner enormt om en player som vet hur han ska koppla på charmen för att få "den söta tjejen" på fall.

Även om han inte vill ha ett förhållande så vill han ju inte att ditt intresse för honom ska svalna. Troligtvis är det sex han vill åt i slutändan.

Oj vad cynisk jag verkar, men jag talar av erfarenhet. Dock ska man inte dra alla över en kam, och jag vet ju egentligen inget om just denna killen utan kan bara utgå från det du skriver, men ärligt talat så har jag mycket svårt att tro att du någonsin kommer få nåt seriöst av honom så om du faller, fall inte för hårt.
    Nä jag håller med. Låter liiiite väl överdrivet... Ts, det är inte bra för dig att säga att du inte vill vara kk och sen fortsätta vara just det! 
  • Anonym
    Fredrika2007 skrev 2012-05-14 22:49:34 följande:

Jag tycker att han är lite FÖR gullig. Men jag har verkligen förklarat att jag kommer aldrig ha sex utanför ett förhållande. Och han är medveten om det, men det är konstigt att han fortvarande vill träffas!  Han ger mig kyss hejdå och allt det där.  Men vad är det jag ska akta mig för?   Jag vill bara inte träffa han under längre tid, bli kär och sedan hejdå. 
  • Anonym

En grej till. Om man måste sitta och analysera allt och leta efter tecken att han vill mer/är kär osv så finns det inga tecken. Finns dom behöver du inte leta och fundera.

• Anonym (G)
    Anonym skrev 2012-05-14 22:55:05 följande:
    Jag tycker att han är lite FÖR gullig. Men jag har verkligen förklarat att jag kommer aldrig ha sex utanför ett förhållande. Och han är medveten om det, men det är konstigt att han fortvarande vill träffas!  Han ger mig kyss hejdå och allt det där.  Men vad är det jag ska akta mig för?   Jag vill bara inte träffa han under längre tid, bli kär och sedan hejdå. 
    Okej men fråga honom rakt ut bara och be om ett ärligt svar
    - du vet att jag inte vill ha ett kk-förhållande, är det bara sex du vill ha? du har ju sagt att du inte vill ha ett förhållande?

där och då får du ett svar. :) 
  • Anonym (G)
    Anonym skrev 2012-05-14 22:55:56 följande:
    En grej till. Om man måste sitta och analysera allt och leta efter tecken att han vill mer/är kär osv så finns det inga tecken. Finns dom behöver du inte leta och fundera.
    Men så behöver det inte bara. Vet dom som haft problem i början med "gillar han/hon verkligen mig" och sen har det lätt till att dom fortfarande är tillsammans.

• Anonym
    Anonym (G) skrev 2012-05-14 22:49:32 följande:
    Jag tror han gillar dig, snubblar på kär.

MEN han är inte redo för ett förhållande. Jag tycker att du bara ska strunta i den här tanken, fortsätta träffa honom, mysa och ha roligt så ska du se att du snart är hans.

Om inte du blir hans, så gav du ändå "er" en ärlig chans.

Jag sitter lite i samma sits själv.. 
    Berätta lite om din sits! :) 
Svar på tråden Vill han ha mig som kk eller mer?! förvirrad