Vill han ha mig som kk eller mer?! förvirrad
Har träffat en kille några gånger nu, vi har väldigt mycket gemensamt och alltid kul tillsammans. När vi kom till förhållande-frågan, ifall han skulle tänka sig ha en flickvän just nu så svarade han ''Nej jag är inte ute efter flickvän, har redan fullt upp med jobb och annat''. ''Jag har inga problem med att vara kk''.
Jag är mer sån som vill ha förhållande och jag sa det till honom och visade tydligt att jag är ingen ''kk-brud''.
Har smsat han flera gånger angående detta, för vi fortsatte att träffas efter han berättade angående förhållande/kk. Då skrev han bland annat '' Du är ju snurrig. Har jag sagt att jag vill kn*lla? Jag känner att jag påtränger dig nu. Jag vill inte att någon ska känna sig obekväm när de är med mig. Om du känner så, så säg till mig.''
Han skriver till mig hela tiden, jag tar det som att han är intresserad utav mig. tex ''Vad gör en söt tjej som dig just nu'', ''Jag mår ju super bra idag för jag träffade ju en underbar tjej igår! så ajg vaknade idag jätteglad'', ''Jag hoppas att jag får smaka på dina maträtter någongång, du verkar vara duktig!'', ''Denna gång ska vi åka till min resturang och så ska jag laga god mat! så kan vi ha det trevligt tills söta tjejen blir trött så kan ajg köra hem henne! bra ide?''.
Han visar inte att han vill ha sex med mig eller att jag ska vara en kk för honom, han vet själv att jag är seriös och vill ha förhållande.
Hur tar ni det? Jag börjar verkligen gilla honom!