• Anonym (Nude)

    Stånd på nakenbad?

    Vad tycker ni?
    Att få stånd naken en varm dag i solen är helt naturligt kan jag tycka men ni som besöker nakenbad, hur reagerar ni om en man kommer gående eller ligger och solar med stånd eller halvstånd?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stånd på nakenbad?
  • Anonym

    Vansinnigt äckligt.. nakenbad har INGET sexuellt att göra med.....

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-16 16:02:54 följande:
    Vansinnigt äckligt.. nakenbad har INGET sexuellt att göra med.....
    Det är möjligt men man kan väl bli kåt där ändå? Det går ju liksom inte att stänga av sina tankar.
  • Anonym

    Då kanske man inte ska gå till ett nakenbad om man inte kan kontrollera sig själv? Obestämd


    Anonym skrev 2012-05-16 16:24:21 följande:
    Det är möjligt men man kan väl bli kåt där ändå? Det går ju liksom inte att stänga av sina tankar.
  • Anonym (TT)

    Just att ligga och sola med halvstånd ser jag ganska många som gör. Det är väl mer situationen som triggar ståndet. Naken utomhus, friska fläktar, sol, värme och sommar. Något som gör många "tillfreds", så att säga. Män som kvinnor.

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-16 16:40:36 följande:
    Då kanske man inte ska gå till ett nakenbad om man inte kan kontrollera sig själv? Obestämd
  • tahira
    Anonym skrev 2012-05-16 16:02:54 följande:
    Vansinnigt äckligt.. nakenbad har INGET sexuellt att göra med.....
    Fast det där funderar jag lite över. Jag har själv inte badat på nakenbad sedan jag var väldigt liten. (Min mormor brukade ta med mig till ett ställe där det endast var damer 60+ tillåtna, och så barn.)

    Men om man badar på nakenbad så gör man väl det av en anledning? Är det inte ofta så att de som badar på nakenbad gör det för att de tycker om känslan av vattnet och vinden direkt på sin nakna kropp? Det finns väl en viss nivå av "sexualitet" i den sensationen?
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • toccata
    tahira skrev 2012-05-16 17:30:13 följande:
    Fast det där funderar jag lite över. Jag har själv inte badat på nakenbad sedan jag var väldigt liten. (Min mormor brukade ta med mig till ett ställe där det endast var damer 60+ tillåtna, och så barn.)

    Men om man badar på nakenbad så gör man väl det av en anledning? Är det inte ofta så att de som badar på nakenbad gör det för att de tycker om känslan av vattnet och vinden direkt på sin nakna kropp? Det finns väl en viss nivå av "sexualitet" i den sensationen?
    Tror du prickat vad många faktiskt känner som badar och simmar naket.
  • Anonym

    Helt opassande, du borde hålla dig borta från nudiststränder

  • toccata

    Självklart ligger man inte med stånd helt öppet på fel ställe, men det finns ställen där det är ok, men då är det oftast så kallade qruising-klippor, för killar som gillar killar. 
    Det finns också nudistklippor där det förekommer olika former av aktiviteter av mer sexuell natur men defintivt inte i fel sammanhang.

  • Anonym (Nude)

    Trevligt med olika åsikter. Då vet jag att det är blandat iallafall. Jag tycker inte det är nåt konstigt alls.
    Kan tänka mig att det är kvinnor som menar att det är äckligt eller opassande (för vissa kvinnor verkar vara totalt asexuella varelser) ;)

    Att komma upp från vattnet en het sommardag och lägga sig och känna hur den varma solen torkar ens våta solbrända kropp. Då är det inte helt enkelt att inte få stånd. Och vadå då menar jag.
    Det är ju inte så att man aktivt runkar upp kuken.

    Nej, halvstånd är ok. Händer säkert tjejjerna också men det syns ju inte. Så då borde det inte heller vara ok. Eller? Är det att man ser det som inte är ok eller är det inte ok att bli kåt överhuvudtaget?

Svar på tråden Stånd på nakenbad?