• Anonym (kranen)

Näsoperation hos Jonas Röjdmark, Akademikliniken?

Nu har jag äntligen bokat tid för konsultation för näsoperation, nåt som jag velat göra sen jag var 20, men skjutit upp hela tiden. Jag SKA göra detta, för jag tänker hela tiden på min näsa (särskilt i profil) och dessutom är det ju en kroppsdel som inte blir mindre med åldern direkt.. Jag har bestämt mig alltså, men är väldigt nyfiken på vad folk har att säga om kirurgen Jonas Röjdmark - har nån haft med honom att göra?

• Svar på tråden Näsoperation hos Jonas Röjdmark, Akademikliniken?
  • Anonym

Grattis!

Sorry så vet jag inget om honom, men jag själv funderar på att Op min näsa av samma anledning som dig. Fast du har varit tuffare,jag har inte kommit iväg än på konsulation.

Någongång ska det bli av, det känner jag.
    Hoppas det blir som du önskar det.

• Anonym (mysan)

jag har opererat tuttarna hos han..
    allt e jätte bra..
    han va verkligen trevlig..

• Anonym (kranen)

Ja, jag är nervös, det erkänner jag lätt! Näsan sitter ju liksom ganska uppenbart mitt i ansiktet, så blir det konstigt så är det ju katastrof... Men å andra sidan har jag läst om så många som blivit jättenöjda och bara undrar varför de inte gjort det tidigare - jag hoppas jag blir en av dem...

Mysan: Kul att du är nöjd! Jonas R låter ung, är han ung och "oerfaren", undrar nojiga jag..?

• Anonym (mysan)

ts:

nej han e runt 40 50..
    uppfattade honom som lite snuskig, men sen va det ju mina tuttar han höll på att kolla å klämma på..

men han e bra å rak å tydlig..
    nej bara bra. å det va alla sköterskor efter å innan op oxå..

det va en trevlig upplevelse där..

hoppas att du oxå kommer att trivas :)

• Anonym (kranen)

Mysan: Ok, tack.. Jag tycker många plastikkirurger verkar lite småsnuskiga..?! Fast det kan ju i ditt fall ha berott på att du satt halvnaken framför honom iofs...

• Anonym (mysan)

jovisst va det så!!

Akademikliniken e ju känd som sveriges bästa..

lycka till!!

• Anonym (kranen)

Finns det någon som gjort nåt åt sin näsa här inne, rent allmänt?

• Anonym (kranen)

puffpuff

• Anonym (kranen)

puff igen

Bara naturligt fina näsor på Familjeliv? Eller förnuftiga bärare av mindre fina?

• Anonym (kranen)

En sista puff då...! (Kanske)

• bubbli

hallå? jag vill åxå veta! /BigNose...

• Anonym (kranen)

Å, kul - en "syster"! Har du tänkt göra slag i saken, Big nose? Har du satt igång med konsultation och så, eller tänker du bara på det än så länge?

• bubbli

kranen: ...har tänkt på det i typ 100år,men är för fattig än så länge...!

• Anonym (kranen)

Jag har tänkt betala det jag kan kontant och anlita Medical Finance för resten. Gäller bara att betala tillbaka så fort som möjligt för att slippa betala onödigt mkt ränta...

• Anonym (123)

Hej, kanske lite sent men såg inte denna tråd förens nu..

Jonas är den bästa plastik kirurgen skulle jag säga, han har även en väldigt stöttande och ärlig personlighet. 

Känner honom utanför 'plastikkirurgi', en väldigt härlig människa.

Svar på tråden Näsoperation hos Jonas Röjdmark, Akademikliniken?