Alexander Bard
Vad brukar du tänka när du hör Alexander Bard prata, i t.ex tv? Hur tänker du kring det han säger?
Vi bortser från Idol, för diskussionens skull.
Vad brukar du tänka när du hör Alexander Bard prata, i t.ex tv? Hur tänker du kring det han säger?
Vi bortser från Idol, för diskussionens skull.
Jag brukar tänka att han är nog väldigt inteligent
Alexander Bard framstår uttrycksmässigt som en extremt osympatisk människa. Han är otrevlig och nedlåtande i sättet han uttrycker sig på. Däremot har han väldigt vettiga åsikter.
Lite dubbelt. I Idol är han ju uppenbart anställd för att vara hård mot folk på ett utstuderat sätt som får dem att känna sig små. Men han har säkert talang och övning i den speciella saken även utanför., även om jag ju inte vet något om hur mycket han härjar med folk i andra jobb/privat.
En gång såg jag honom bli helt rabiat i ett tv program om religion, han företrädde zoroastrismen som är en fin och mjuk religion och han sprutade etter på andra religioner eftersom de enligt honom är så, ja, just det, ogillande mot andra religioner.
Då tyckte jag att han framstod som idiotisk, annars verkar han ju precis som någon ovan sade, extremt smart.
oj då man skulle visst inte säga nåt om idol, ursäkta! Men jag har inte haft tv på åratal och alltså inte sett honom i något annat på evigheter och i verkligheten var det minst tio år sedan.
Han kommer på mycket saker att säga på kort tid. Det ingår nog under begreppet intelligens. Jag tycker att han är mycket mycket underhållande.
Imponerande att han skrivit "En dag" också (Tommy Nilssons schlagerdänga från 1989).
Att han är hur vidrig som helst
Jag tycker ibland att hans beteende verkar något aggressivt, då han är vass i tungan och verkar ha hetsigt temperament också. Men jag har ingen aning om vad han är för människa då kamerorna tas bort, därför kan jag inte yttra om något mer än det uppenbara man ser och hör i TV rutan.
Det är också grymt uppfriskande med folk som törs vara annorlunda, vilket ju han vågar.
Haha! 50 spänn på att det är Alexander själv som är TS.
Han är något så ovanligt som en kändis med IQ över medel.
Lyssnar just nu på intervjun med honom på TV och gillar honom riktigt mycke.Han är otroligt smart den mannen
Jag gillade en av sakerna han sa i "Min sanning"-intervjun.
Något i stil med att
man i Sverige inte får ha fördomar om invandrare, inte om rörelsehindrade och inte om homosexuella
- men att man om knarkare får ha och sprida hur mycket fördomar som helst.
Fann det uttalandet klockrent.