-
-
Svar på tråden Vart kan jag köpa en cykel??
-
Biltema
-
Inte för att jag har betalt eller att jag tycker om att göra reklam utan ersättning men Biltema har en grön fin cykel som jag vill att min fru ska ha. När man köper cykel är det viktigt att den är laglig från dag 1. Alltså att lampor finns och även en navgenerator i framhjulet som driver lyset. Har sett många billigare cyklar som säljs helt utan lyse och jag förstår inte varför man vill köpa en cykel där mörkerkörning inte är tillåten.
-
ICA Maxi, Coop Forum och andra stormarknader som säljer allt mellan himmel och jord brukar ha ett litet utbud av cyklar när det är säsong för sådant.
-
För att inte tala om Elgiganten, som med jämna mellanrum kastar med en cykel på köpet när man köper ny TV/dator
-
Jag älskar min nyinköpta Biltema-cykel
-
Jula, sportaffärer, Coop Forum, Biltema.
-
Bra tips, ica maxi fanns det inga på, tror ni det är värt att testa fler ica maxi butiker?? Haha Elgiganten, överkurs att leta tv med. Letar till en 5-åring med krav,, rosa el ljuslila med cykelkorg, får absolut inte vara utan cykelkorg och endel med reflexer gör att det inte lätt går att sätta på en korg heller. Jag vill att den är en bra första cykel och inte för dyr. Har ni tips om en sådan???
-
En sån här har jag köpt!
http://www.harald-nyborg.se/p7298/nostalgi-damcykel-3-v-28-groen
Den har batteridrivna lysen, tre växlar och växelgrejen var av samma märke som på väninnans monarkcykel. Skön sadel och jag älskar den! -
Till små barn finns det begagnade cyklar i toppskick. Ser nya ut.