• Anonym (?)

Om man beställer från internett eller postorder (sexsaker)

Får man hem det i en neotral kartong så ingen fattar var det är?

• Svar på tråden Om man beställer från internett eller postorder (sexsaker)
  • Anonym

Vi beställde porrfilmer och ja, det var en helt neutral kartong

• Lola Jämtland

Det syns inte vad det är i. Iaf inte på de paket jag beställt.

• S vali s

Näe, det syns inte utanpå kartongen eftersom de levereras i "neutral förpackning" men de flesta brevbärare vet exakt vad paketet innehåller ändå

• Anonym (?)

Okej. Får se vad man beställer då

• Family 5

Oftast brukar det stå att det är plastartiklar eller nåt påhittat företag...

• Anonym (78)

Vi beställde från ellos :)

• Amarone Classico

Jag har svårt att tro att brevbärnarna vet _exakt_ vad det är i varje paket

Däremot känner de säkert till vissa avsändare, men... so what? "Åååååh, här bor någon som har ett sexliv... intressant..."

• Finlänskmamma

Om dom inte skickade i ett neutralt paket så skulle dom ju inte
    få några kunder, för vem vill få ett paket i postlådan som det står
    Sexleksaker på eller Dildo med stora bokstäver???

• Amarone Classico

Ja, inte vet jag!

Jag bryr mig i alla fall inte. Om det ÄR det jag har beställt så är det ju det. Spela roll vem som vet det!

Fast det brukar väl inte stå på paket vad de innehåller? På paketen från cdon står det ju inte om det är skivor, böcker, spel eller filmer.

• Squeezetoy

Brevbärarna kan förståss inte veta exakt vad som är i paketen, men de känner till de alias som olika företag använder så ju kan lita på att iaf din brevbärare vet om att du beställt något annat än vanliga filmer eller plastsaker om du beställt från någon affär med bara sexprylar.

Har man beställt från Ellos är det ju lite annorlunda, då står det ju Ellos på och eftersom det är mer troligt att du beställt vilken rakapparat som helst så är det knappast någon som tänker på det.

• Anonym (tef)

Man kan ju beställa från typ Ellos eller josefssons, då kan det ju lika gärna vara kläder.
    Jag köpte från lastbryggan på internet någon gång men kommer inte ihåg vad det stod... om det bara stod en helt vanlig adress. Det var iaf bara ett vanligt brunt kuvert. Och om brevbäraren visste vad det var så lämnade hon iaf över det med pokeransikte (var tvungen att hämta ut det).

• Amarone Classico

Men jag förstår alltså inte...

Vad GÖR det om brevbäraren vet???

• Anonym (tef)

Det gör väl egentligen inget att brevbäraren vet... Men det är samma anledning till att jag inte går omkring och berättar för alla jag känner och nya bekanta att jag äger en dildo. Det angår liksom ingen annan.

• Anonym (oj)

säljer ellos sexlekasker? hoppsan visste jag inte.

• S vali s

Ojdå, uttryckte mig väl lite otydligt, klart brevbäraren inte vet exakt vad ditt paket innehåller men man vet mkt väl från vilket företag paketet kommer o vad det kan tänkas innehålla - har själv jobbat som brevbärare x antal somrar

Skulle jag beställa skulle jag nog välja ett förtag som typ ellos eller liknande som även har andra grej - vet som sagt hur "snacket går" och det går ju an om man bor i en större stad men bor man som vi där "alla känner alla" så....

• Amarone Classico

Ni som tycker det är pinsamt - tycker ni det är pinsamt att köpa kondomer också? Hämta p-piller på apoteket? Vara gravid?

Allt detta betyder ju att man har haft eller tänker ha.... sex...

Svar på tråden Om man beställer från internett eller postorder (sexsaker)