• Gunge

Stora amningsbh:ar.. vart??

Söker utan vidare resultat efter en amningsbehå i storlek 90F som inte kostar över 500:-
    Vet att bonprix har men skulle gärna vilja ha tips på fler ställen som har lite större modeller. Min svägerska  är också hon less på att bara kunna hitta svindyra amningsbehåar.. hon behöver 70-75H.

Så.. har ni tips på större, lite billigare amningsbehåar.. ???

• Svar på tråden Stora amningsbh:ar.. vart??
  • Taitas

Change har, kommer inte ihåg priset men jag älskar mina därifrån! Det är med bygel vilket jag tycker är super för det behöver mina bröst.

• Lilla fjunet

Det beror på hur dom ska va? 
    När jag ammade så va mina bröst så stora att jag inte ville ha någon vaddering  och tyckte byglar skavde. Så jag köpte 2 på lindex som va mjuka och bra i stl 85 F och 90 E, de funkade för mig.

• SatuSv

Twilfit har massa storlekar. Jag köpte där en för 450:- en abecita o guuud va bra mina stora rattar har det:) är gravid så jag köpte en som är lite större.

• Gunge
    Lilla fjunet skrev 2012-05-17 21:46:29 följande:
    Det beror på hur dom ska va? 
    När jag ammade så va mina bröst så stora att jag inte ville ha någon vaddering  och tyckte byglar skavde. Så jag köpte 2 på lindex som va mjuka och bra i stl 85 F och 90 E, de funkade för mig.
    Har tyvärr inte hittat något större än DD på Lindex och har vart på flera stycken runt om här i Göteborg =(
  • Lilla fjunet
    Gunge skrev 2012-05-18 09:19:21 följande:
    Har tyvärr inte hittat något större än DD på Lindex och har vart på flera stycken runt om här i Göteborg =(
    Vad synd=(...hittade mina i malmö.
  • Tindrasmor

glammom.se köpt 2 där och använt dom någ0on månad nu trots att bebisen inte kommit ännu men jag ville inte köpa en vanlig för bara någon månad då min andra gick sönder... älskar dom verkligen!!!!!!!!!!!!!!

Lycka till!! 

Svar på tråden Stora amningsbh:ar.. vart??