• Vasastan m36

Creampie - 2 killar en tjej?

Hej på er där ute. Är nyfiken om andra har samma tankar som mig. Jag har länge fantiserat om att vara 2 på en tjej och få komma i henne, gärna som nr 2. Nu till min fråga, är jag ensam om dessa tankar? Har googlat lite och hittat en hel del som är väldigt upphetsande. Men ni tjejer/par finns det någon här som tänder på det och vill dela med er av era erfarenheter? Har fantasin motsvarat era förväntningar i IRL om ni "gjort det"? Har ni något tips på vart jag kan hitta ett par som delar mitt intresse?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-19 00:27
    Hmmm, måste puffa, för att se om jag får något svar... börjar ana att jag kanske är ensam med mina tankar och fantasier

• Svar på tråden Creampie - 2 killar en tjej?
  • Mr A

Lät lite gegigit för min smak det där....

• Hama3

jo, har väl kollat lite på sådant, och tycker det verkar upphetsande.. ;)...men har aldrig testat, tyvärr

• Anonym

Knullkontakt? Eller andra sexsidor.

• Anonym (man)

Har varit med om att vara nummer två några gånger med min dåvarande fru. Väldigt sexigt och upphetsade att slicka och knulla en uppknullad och kladdig mus. Skulle gärna göra om det igen om jag fick möjlighet

• Anonym (finns fler)

Jag har varit tillsammans med män som gillat det. Har haft många trekanter men varit noga med att använda kondom med män jag inte känner väl och litar på och då har ju "creampie-n" uteblivit. Trekanter är enligt mig trevligt ändå, men det har för mig varit något extra de gånger båda männen varit utan kondom och sprutat i mig.

• Matte72

Jag tycker också att det är en upphetsande fantasi - så jag lovar att du inte är ensam om att fantisera om det :)

• Anonym

gift kvinna som har precis börjat swinga med min man
    óch ett av mina sexfantaiser är bli tagen av 2 män ..
    gärna rida och närsta tar mig i nr 2 ....

senaste tiden har jag fantiserat varje gång man har sex
    och paret vi träffade var mannen inte så intresserad att ta mig
    i nr2 .Ingen fara min man ställer gärna upp och ta mig där

Härlig dröm          

• Vasastan m36

Skönt! Då är man inte ensam om sina fantasier i alla fall. Dela jättegärna med er - både av era erfarenheter och fantasier. Ni får gärna inboxa också!

• Anonym

Hej jag är kvinnan som börjat swingat med min man
    Vi  ett par som trivs med och som det är tillåtet att låna ut varandra ...
    än så länge att vi nöjda med upplägget...
    vi får se hur länge det funkar ??

lycka till      

Svar på tråden Creampie - 2 killar en tjej?