Ingen tjej ser mig
Jag har problem med tjejer, iaf med tjejer jag själv är intresserad av. Det känns inte som någon ser mig och ibland känns det till och med som de undviker mig medvetet. Visst det hör lite till att folk är inne i sig själva och kanske har något problem de grubblar på. Men var finns de öppna tjejerna som inte har något emot att prata me en "vanlig" kille som mig? Måste man vara känd eller något annat för att kunna snacka med tjejer, eller vad handlar det om? Man vet väl inte från början om man har något gemensamt innan man lärt känna någon?
Först har jag tänkt att jag kanske verkar för "på" eller desperat. Men så uppfattar jag det inte. Jag är väldigt öppen glad och skämtsam och ser alltid det positiva i allting utan att för den skull vara för mycket...
För att kunna vara social och utveckla något om det så är vänskap så måste man väl kunna prata med varandra se och inte undvika varandra eller hur? Hur upplever ni tjejer/kvinnor själva att ni är mot killar?
Om tjejer inte ens ger en blickar eller verkar ha en slags attityd mot en redan från början, vad beror det på?