• Anonym (undrar)

När visste du/ni att "nu är vi tillsammans"?

Dejtar en kille sedan ett par veckor tillbaka. Allt känns jätt bra, och vi har setts mycket. Han har sovit hos mig mer än hemma hos sig själv. Han skickar alltid sms på morgonen när han kommit till jobbet, och önskar mig en fin dag. Han hör av sig under dagen, och så kommer han oftast till mig på eftermiddag/kvällen efter jobbet.
    Jag har träffat hans familj och syskon (underbart härlig familj) och så vidare. Han har ännu inte träffar min familj på grund av att de bor långt bort, men sagt att han ser fram emot att få göra det....

Han pratar om framtiden, i form av saker vi ska hitta på i sommar mm.

Dum fråga kanske, men är vi tillsammans nu? Vad säger ni?

Har du/ni i er relation sagt "jaha, nu är vi tillsammans"...?         

• Svar på tråden När visste du/ni att "nu är vi tillsammans"?
  • Lena

Det låter som ni är tillsammans.

Vi pratade om det och bestämde oss.

• Kjellgren

När vi sov tillsammans, det kändes i hela kroppen att det nu var vi två. Efter 2 dagar fick jag nyckeln till hans lägenhet och då var det ju liksom klart. Och så började han prata om att vi skulle bli gamla tillsammans.

Det är snart 25 år sedan så det visade sig att det var rätt känsla.

Om inte ni är tillsammans så undrar jag när man är det.

• ElinoreK

Ja de låter som om ni är ett par Glad Men om du vill vara säker så fråga, ingen fara att fråga om de nu är han du vill ha!!

Här hade de nog inte gått mer än en vecka när jag/vi insåg att de va VI Hjärta  Nu sex månade senare så har jag flyttat till hans hus åh vi planerar barn åh livet tillsammans... Ibland så vet man bara!! Skrattande

• Anonym (undrar)
    ElinoreK skrev 2012-05-20 19:34:42 följande:
    Ja de låter som om ni är ett par Glad Men om du vill vara säker så fråga, ingen fara att fråga om de nu är han du vill ha!!

Här hade de nog inte gått mer än en vecka när jag/vi insåg att de va VI Hjärta  Nu sex månade senare så har jag flyttat till hans hus åh vi planerar barn åh livet tillsammans... Ibland så vet man bara!! Skrattande

Härligt, grattis!

Ja, jag får helt enkelt fråga... :) 
  • Anonym (undrar)
    Minna76 skrev 2012-05-20 19:26:27 följande:
    Ja, jag tycker det låter som ni är tillsammans. Grattis! Glad 

Tack! :)

Känns så bra, men samtidigt lite förvirrad. Allt har gått så snabbt,men samtidigt känns det så rätt. Känner mig halv när han inte är här... 
  • Anonym (undrar)
    Kjellgren skrev 2012-05-20 19:27:34 följande:
    När vi sov tillsammans, det kändes i hela kroppen att det nu var vi två. Efter 2 dagar fick jag nyckeln till hans lägenhet och då var det ju liksom klart. Och så började han prata om att vi skulle bli gamla tillsammans.

Det är snart 25 år sedan så det visade sig att det var rätt känsla.

Om inte ni är tillsammans så undrar jag när man är det.

Ja, jag antar att det är det vi är...

Är lite "skadad" från en tidigare relation där allt var på hans villkor och han ville aldrig sätta en "stämpel" på att vi var tillsammans, så var det fram och tillbaka i 4 år...

Härligt att ni varit tillsammans i 25 år, grattis!!   
  • Anonym (undrar)
    Lena skrev 2012-05-20 19:23:29 följande:
    Det låter som ni är tillsammans.

Vi pratade om det och bestämde oss.

Ok, var det du som tog upp det? Vad sa du/ni?
  • Kjellgren
    Anonym (undrar) skrev 2012-05-20 19:39:26 följande:
    Härligt att ni varit tillsammans i 25 år, grattis!!   
    Tiden går fort, vips så hade det gått 20 år!

Kan du inte fråga honom hur han ser på framtiden? Pratar du själv som om ni har en given framtid?

Maken sa efter en vecka att vi skulle ha tre snoriga barn och bo i ett hus på landet men det rekommenderar jag inte, ganska många skulle nog inte uppskatta det. Men det gjorde ju att det blev tydligt att han avsåg att tillbringa resten av sitt liv med mig och jag behövde inte tveka om ifall vi var tillsammans eller inte.
  • Anonym (undrar)
    Kjellgren skrev 2012-05-20 19:47:27 följande:
    Tiden går fort, vips så hade det gått 20 år!

Kan du inte fråga honom hur han ser på framtiden? Pratar du själv som om ni har en given framtid?

Maken sa efter en vecka att vi skulle ha tre snoriga barn och bo i ett hus på landet men det rekommenderar jag inte, ganska många skulle nog inte uppskatta det. Men det gjorde ju att det blev tydligt att han avsåg att tillbringa resten av sitt liv med mig och jag behövde inte tveka om ifall vi var tillsammans eller inte.

Han har sagt saker som tyder på att han menar allvar. Men vi har i sagt rätt ut att vi är tillsammans.

Vi träffades via en dejtning-sajt på nätet. Och han har avregistrerat sig där och sagt "jag ville inte vara medlem där mer, jag har ju hittat det jag söker"  
Svar på tråden När visste du/ni att "nu är vi tillsammans"?