• Miss autumn

joggingvagnar.... beemoo jogger?

Någon som vet om Beemoo Jogger är en bra vagn att jogga med? Andra förslag på vagn till löprundan?(ej för dyra...)

• Svar på tråden joggingvagnar.... beemoo jogger?
  • Sundaynight

*puffar*

Jag vill också gärna höra åsikter om joggingvagnar, och särskilt denna vagn!

• Vickan I

Vet inget om Beemoo men har en Trille Jogger som ser nästan likadan ut. Snarlikt pris också och jättenöjd med den. Nu löper inte jag maraton för då vill man kanske ha ngt bättre men för mina ca 7 km på grus och asfalt är den bra.

• Riotflickan
    Vickan I skrev 2012-06-29 20:15:04 följande:
    Vet inget om Beemoo men har en Trille Jogger som ser nästan likadan ut. Snarlikt pris också och jättenöjd med den. Nu löper inte jag maraton för då vill man kanske ha ngt bättre men för mina ca 7 km på grus och asfalt är den bra.

Är själv lite sugen på Trille Jogger. Hur mycket går den att luta bak? Vid vilken ålder på bebis tycker du att man kan börja använda den?
  • Vickan I

Jag började använda den när lillebror här hemma var 7 månader. Men skulle kunnat börjat lite tidigare, men skaffade den då. Vagnen har två lägen. Upprätt eller viloläge. Svårt förklara hur mkt det är, men min sjumånaders sover alltid gott när jag springer. Kan ev ta kort imorgon när han sitter i om du vill se? Enda minus som jag har just nu efter några löprundor är att suffletten är så rak så solen blev ett problem . Det löste jag med ett solnät/skydd från Brio.

• Riotflickan

Tack! Det räcker fint med det du skriver! Han blir inte missnöjd med att sittavfrånvänd?

• lilyros

Finns det något vindskydd man kan använda? Hos oss blåser det jämt  och en 1 åring som ff chippar efter andan så fort det blåser för mycket.

• Vickan I

Använder regnskyddet. Är heltäckande och i genomskinligt plast så att han ser ut bra ändå men sitter helt vindskyddad.

• lilyros

Går det både att ha solnät/skydd från Brio samt regnskydd samtidigt? 
    Har du bild får du gärna visa.
    Tittade ni på flera modeller?

Sitter och funderar på en multivagn som man även kan koppla på cykeln. 

Svar på tråden joggingvagnar.... beemoo jogger?