• Anonym

VAR kan man göra en billig bröstförstoring?!

De mesta här i Sverige är dyrt, det billigaste jag har hittat är 34.000 kr, och det är ju relativt billigt. Men hur är det utomlands? Typ Norge? Har hört att det finns billiga kliniker där, men jag hittar inget när jag googlar så tänkte att någon annan vet? Eller finns det något annan land som gör det billigt? Och då syftar jag inte på Thailand eller så.

Jag sparar pengar för att ha råd, men är just nu arbetslös och ska plugga till hösten så sparkontot går inte uppåt direkt. Jag mår riktigt dåligt över mina bröst, och vill verkligen förstora dom. Det är så jobbigt att aldrig får ihop tillräckligt mycket pengar

Så, jag vill ha alla tips både här i Sverige och utomlands på billig bröstförstoring! 

• Svar på tråden VAR kan man göra en billig bröstförstoring?!
  • Toppen9

Du ska nog inte gå på den billigaste kliniken utan på den med högsta procentuella antalet lyckade operationer.

• Vinxen

Om du kan spara ihop till 34.000:- så kan du spara ihop till 45 -50.000:- oxå! Tro mig, du vill INTE göra det varken utomlands eller hos den billigaste!

• Betty Ballbreaker

Det är väl proforma som opererar för 34.000:- Vet flera som gjort sina bröst där och alla har varit nöjda. Så billigt behöver inte vara dåligt.

• Anonym (KBT)

Du kan ju spara lite pengar och gå och få hjälp av en kbt-psykolog som kan hjälpa dig tycka om din kropp. Kostar betydligt mindre och är inte skadligt för kroppen. Jag är helt övertygad om att du är vacker som du är!

• Severus

Bilar, hus, köksinredning och coola barnvagnar kan folk lägga en förmögenhet på. Man borde tänka lite mer på sin kropp om man nu måste möblera om/ändra.
    Den borde vara värd mer än "billigast möjliga"?

• WilliamSofia

Bara för att det är billigt böhöver det verkligen inte betyda att det är skit saker...

Jag op mig I Falun, han är den "billigaste" vad jag vet, betalade 30 000:- då, har förmodligen tickat upp lite tror jag.

Han är jätte duktig, speciallist inom bröst förstoringar... inga skit P.I.P inplantat...

Lycka till!       

• mebbebebbe

När det handlar om en sådan operation ska du nog inte leta efter det billigaste alternativet... se till att kolla med tidigare patienter och hur nöjda det är.
    Ta ett lån?

• Annette86666

Om du vill ha en billig operation, bör du gå utomlands. Kvaliteten är densamma där, men priset är verkligen lägre. Medicinsk turism är riktigt bra nu. De organiserar allt för dig (flyg, boende, personlig assistent, etc.). Jag gjorde min operation i Litauen. De såg mina bilder och gjorde en gratis Skype samråd med kirurgen innan mitt beslut så jag var fullt informerade. Operationen gick helt bra (samma som i Sverige när det gäller kvalitet). Och jag betalat mycket mindre (all-inkluderat veckas resa med kirurgi). Det finns många företag som erbjuder denna typ av tjänster - google och välja den bästa. Jag reste med Wellness Travels - allt var perfekt (det är trevligt eftersom de talade svenska), men det finns en hel del mer.

Svar på tråden VAR kan man göra en billig bröstförstoring?!