• Kyh

Ergobaby, vilken?

Hejhej,
    ni som har ergobaby och har haft en som väger ca 12 kg och 86 cm lång, har det funkat? Och vilken är det som är bäst? Sport, option, original lr nån annan?

Ska på resa och tänkte att det kanske skulle vara bra att ha honom nära mig så han inte kan sticka ifrån mig när vi ska tex gå genom den säkerhetskontrollen och när vi ska på planet och sånt.
    Skulle vara tacksam för tips!

• Svar på tråden Ergobaby, vilken?
  • eucalyptus

Hej!

Nu är min bebis inte lika gammal som din (han väger bara runt 8kg än så länge) men jag har en ERGO organic och är supernöjd!

Hoppas du får fler svar som hjälper dig bättre :)

Lycka till på resan!

• Farfalla

Vi har en ergobaby performance och jag är jättenöjd med den :)

Den är utvecklad att det inte ska bli för varmt osv.. så jag antar att den måste vara bra om ni ska ut och resa! Sen har jag inte provat någon annan mer än i affären........ 

Det bästa är ju om ni kan ta er till en butik som säljer olika bärselar och testar ut. Och om ni båda ska bära och har olika kroppsformer så att det kan vara en som passar er båda, för det skiljer mkt i dom olika!! 

Rasmus och Jolinas mamma.. <3
  • Kyh

Tack för allas svar!

Ja, har tänkt på att det är bäst att testa en innan, men har för mig att det inte finns nån butik här i malmö som har de eller har jag fel?
    Men har för mig att i sthlm så finns det nån butik som har det så ska testa någon där när jag e där då isf. :)

• Farfalla

Kan inte svara för om dom har någon butik där, kanske går att se via sjalbarns sida lr så då många har selar oxå.
    Här i gbg finns det iaf :) 

Rasmus och Jolinas mamma.. <3
Svar på tråden Ergobaby, vilken?