• Anonym (möhippsannordnar)

Var hittar man manliga strippor till möhippa till ett bra pris?

Vi ska ha möhippa för en nära vän snart och letade efter manliga strippor och de kostar över 3000 för 15 min!?
    Då vi inte har den budgeten så undrar vi var det går att få tag på en billigare strippa? någon som vet?
    Möhippan ska vara i Göteborg.

• Svar på tråden Var hittar man manliga strippor till möhippa till ett bra pris?
  • Anonym (Manlig Strippa)

När är det tänkt ? Samt vad för sorts stripp är Ni intresserade av ? Jag är amatörstrippa och kan kanske stå till tjänst !?

Slutet av Juli är det tänkt. och hon gillar poliser. Har du strippat innan och vad tar du? Tider?

• Anonym (Batterikatten)

3.000 spänn för 15 minuter?!? Jisses!

Man är tydligen i helt fel bransch.

Ok! Polistema då ! Jag har inte strippat för större grupper så svaret är Njae !

Och jag tar 500-1 000:- beroende av vilket typ av stripp det är Ni vill ha!! Skall det vara grovt och helnket? eller mjukt och ner till stringen? Ni bestämmer tiden så länge det ej rör sig om flera timmar Skrattande

• Anonym (Vältränad)
    Anonym (möhippsannordnar) skrev 2012-05-21 23:09:27 följande:
    Vi ska ha möhippa för en nära vän snart och letade efter manliga strippor och de kostar över 3000 för 15 min!?
    Då vi inte har den budgeten så undrar vi var det går att få tag på en billigare strippa? någon som vet?
    Möhippan ska vara i Göteborg.
    Jag har gjort det några gånger, mest för att jag var instruktör/tränare ( i en helt annan gren..  :) )ett tag och fick frågan av en kvinna. Så jag är väl amatör... ha ha.. 

Helnaket behövs inte:) Men till string hade varit trevligt. Har du isåfall kläder?

Anonym (möhippsannordnar) skrev 2012-05-23 16:47:38 följande:
    Helnaket behövs inte:) Men till string hade varit trevligt. Har du isåfall kläder?