Vit bh som lyser igenom vit topp, ok eller inte?
Är det okej att ha en vit bh som lyser igenom den vita toppen? Eller ser det bara dumt ut?
Jag har ingen hudfärgad bh
Är det okej att ha en vit bh som lyser igenom den vita toppen? Eller ser det bara dumt ut?
Jag har ingen hudfärgad bh
bättre att ha två linnen. det ser mer påklätt ut. Jag brukar ha det så så slipper jag oroa mig för att det syns
Äsch jag brukar inte bry mig om sånt men det kanske har med ålder att göra.
Det funkar tycker jag! Bara man inte har linne med brottarrygg och vanlig b-h, DET är nog f-n det fulaste jag vet!
Jag hittade på ett vitt linne med färgade ränder på som jag kan ha utanpå den vita, bh:n lyser fortfarande igenom men inte lika mycket.
Tyvärr kommer jag nog att svettas ihjäl på det här sättet Men jag ska prova ha det så här idag.
Tack för era inlägg!
Ibland kan det vara riktigt snyggt att bh-n syns igenom om toppen är lite transperent. Men då kanske man ska satsa på en balconette -bh eller en bandeau, gärna i någon pastellig eller neonaktig färg
Om man inte vill att den ska synas så kan man kanske ha en lite större storlek på toppen så det inte smiter åt, då blir det inte lika synligt!
Och ts, oftast så lyser det igenom mindre om du har en svart eller en annan färg än vit på bh-n!
De beror väl lite på, men jag bryr mig nästan aldrig om sånt. Kan tycka de är snyggt att de lyser igenom...
Beror kanske både på ålder ioch i vilket sammanhang också kanske.
jag skulle aldrig gå så, jag tycker det ser illa ut. Jag brukar ha ett linne emellan då suns inget.
Med tanke på att de flesta gamla tanter har på det viset även när de är finklädda (kanske speciellt då, vit blus m vit bh) så är det väl ok. Men inte snyggt...
Rött syns knappt under vitt!
Den bästa färg på bh under vit topp är röd! Knepigt va? Trodde inte på det själv, men blev tipsad i en bättre underklädesaffär om att ha röd bh under vitt. Och faktiskt, det absolut bästa tipset.