• Dalamor

Vit bh som lyser igenom vit topp, ok eller inte?

Är det okej att ha en vit bh som lyser igenom den vita toppen? Eller ser det bara dumt ut?
    Jag har ingen hudfärgad bh

• Svar på tråden Vit bh som lyser igenom vit topp, ok eller inte?
  • nattwi

bättre att ha två linnen. det ser mer påklätt ut. Jag brukar ha det så så slipper jag oroa mig för att det syns

• Annie2011

Äsch jag brukar inte bry mig om sånt men det kanske har med ålder att göra.

• Dalamor

Jag hittade på ett vitt linne med färgade ränder på som jag kan ha utanpå den vita, bh:n lyser fortfarande igenom men inte lika mycket.
    Tyvärr kommer jag nog att svettas ihjäl på det här sättet Men jag ska prova ha det så här idag.

Tack för era inlägg!

• mammelie1891
    Dalamor skrev 2012-05-22 09:23:12 följande:
    Jag hittade på ett vitt linne med färgade ränder på som jag kan ha utanpå den vita, bh:n lyser fortfarande igenom men inte lika mycket.
    Tyvärr kommer jag nog att svettas ihjäl på det här sättet Men jag ska prova ha det så här idag.

Tack för era inlägg!
    Äh, skit i dubbla, lev lite "farligt", hehe
    Klart att det inte spelar nån roll om b-h´n syns! Jag brukar ha röd b-h under vitt linne. Och matchar det med andra röda detaljer, då blir det helt plötsligt "meningen" att b-h´n ska synas.
  • Pickeli

Ibland kan det vara riktigt snyggt att bh-n syns igenom om toppen är lite transperent. Men då kanske man ska satsa på en balconette -bh eller en bandeau, gärna i någon pastellig eller neonaktig färg

Om man inte vill att den ska synas så kan man kanske ha en lite större storlek på toppen så det inte smiter åt, då blir det inte lika synligt!

Google it!
  • Pickeli

Och ts, oftast så lyser det igenom mindre om du har en svart eller en annan färg än vit på bh-n!

Google it!
  • iaseia

De beror väl lite på, men jag bryr mig nästan aldrig om sånt. Kan tycka de är snyggt att de lyser igenom...
    Beror kanske både på ålder ioch i vilket sammanhang också kanske.

• straw2008

jag skulle aldrig gå så, jag tycker det ser illa ut. Jag brukar ha ett linne emellan då suns inget.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Pickeli
    iaseia skrev 2012-05-22 09:36:28 följande:
    De beror väl lite på, men jag bryr mig nästan aldrig om sånt. Kan tycka de är snyggt att de lyser igenom...
    Beror kanske både på ålder ioch i vilket sammanhang också kanske.
    Håller med!
    Google it!
  • Annelie 76

Med tanke på att de flesta gamla tanter har på det viset även när de är finklädda (kanske speciellt då, vit blus m vit bh) så är det väl ok. Men inte snyggt...

• Magriffe

Den bästa färg på bh under vit topp är röd! Knepigt va? Trodde inte på det själv, men blev tipsad i en bättre underklädesaffär om att ha röd bh under vitt. Och faktiskt, det absolut bästa tipset.

• Dalamor
    Magriffe skrev 2012-05-22 15:35:12 följande:
    Den bästa färg på bh under vit topp är röd! Knepigt va? Trodde inte på det själv, men blev tipsad i en bättre underklädesaffär om att ha röd bh under vitt. Och faktiskt, det absolut bästa tipset.
    Tack för tipset, skulle aldrig vågat köpa en röd bh att ha under vitt, men nu ska jag försöka hitta på en
Svar på tråden Vit bh som lyser igenom vit topp, ok eller inte?