Vem ska göra vad???
Under den tiden ja o min sambo har bott tillsammans har ja varit arbetslös o inte kunnat bidra me så mycke annat än bara betalat maten i stort sett, vilket känns JÄTTE fel men ja söker nya jobb. Ja blev av me mitt jobb ja hade eftersom pappan till mina barn inte dyker upp när han ska tex vid hämtning under hans veckor, hämtningar vid skolan, dagis osv o vem vill ha nån som kanske möjligtvis kan jobba någon gång i bland?? (ja jobbade som vikarie inom sjukvården)
Men eftersom ja har varit den som e hemma har de automatiskt blivit så att de e ja som städar, dammsuger o fixar precis allting annat här hemma.. Ofta oxå handlingen o såå kul att gå me barn, barnvagn o tunga kassar e de inte. O när ja har stor städat här hemma känns de som att alla dom andra 4 i familjen hjälps åt för att bara skita ner igen. Eller en sån sak som när ja kommer hem om ja varit ute på dan när alla varit lediga o min sambo har haft fika besök här hemma, då står allt kvar o bara "väntar" på mig(??)
Ja vet ju att min sambo jobbar (väldigt mycke i perioder) så ja vill ju göra o hjälpa me de ja kan men e de möjligt att ja ska behöva fixa allas skit för de???
Tips på hur man löser såna här saker e ja mycke tacksam för<3<3