• Anonym (man)

Stånd när det inte passar...tjejer, vad tycker ni?

Tjejer, hur reagerar ni när ni ser eller märker att man har eller får stånd?
    Ja menar då inte när ni ska ha sex med er partner utan kanske kramar nån vän å känner att han har stånd.
    Finns ju massa situationer, berätta gärna om nån situation å hur ni reagera/ / tänkte.

Själv är man ju inte 20 längre å har väl lättare att kontrollera sig, men visst kunde det vara jobbigt när man fick stånd å man inte ville det just då. 

• Svar på tråden Stånd när det inte passar...tjejer, vad tycker ni?
  • glad i livet

Jag skulle inte uppskatta att få en kram av en vän och känna hans erektion. Har han stånd får han väl kramas med lite avstånd tills det lägger sig. Föredrar att slippa veta.

En annan sak om det är någon man är intresserad av. Då blir jag smickrad.

• Kjellgren

Jag är väl tantsjuk, 40+ som jag är, men jag uppskattar både att se "bulan" på män och att känna deras stånd. Ja, jag skulle väl inte uppskatta svärfars kanske men alla andras!

Nu är det ju i ärlighetens namn rätt sällan som jag kramar män och känner deras stånd, kramar  med de flesta män är inte så innerliga och tätt inpå men jag har absolut inget emot det. 

• micke6868

Brukar inte få stånd när ja kramar nån, men visst har det hänt å då håller man lite avstånd faktiskt.
    Tycker det är lite genant, men har ju oxå hört att vissa tjejer ser det som lite uppskattning om man så säger.
    Det är ju ändå en funktion för vår fortplantning å i grund å botten så får vi ju stånd för att vi kanske vill para oss med honan.

Men som sagt, kan tycka det är lite genant trots allt när bulan växer å man inte kan hindra det : 

• Anonym (Tjejen)

Om jag kramar en killkompis och han få stånd, skulle jag nog inte tänka på det så mycket, men är det någon man "ragga" på så håller man nog kvar kramen lite längre och trycker sig närmare, jag tycker det är jättemysigt när killar har stånd, det är naturligt 

• Anonym

Jag hade nog mest tyckt det var lite kul och blivit lite smickrad, även om jag kanske inte var intresserad. Fast det beror väl liiite på hur och vem. En släkting- örk. En gubbe på 78- örk. En kille som passar på att kramas lite extra hårt- örk.

Svar på tråden Stånd när det inte passar...tjejer, vad tycker ni?