• Anonym (Underbart)

Nudistbad Helsingborg

Tänkte besöka Helsingborgs nudistbad i eftermiddag. Förekommer det något bus där eller det är ett seriöst nakenbad?

• Svar på tråden Nudistbad Helsingborg
  • Hannibal06

Har bara besökt  det mitt på dagen och då har jag inte märkt av någon aktivitet av det slaget. Dock är där ganska många kvinnor/tjejer som solar nakna där.

• Anonym (Underbart)
    Hannibal06 skrev 2012-05-23 14:34:08 följande:
    Har bara besökt  det mitt på dagen och då har jag inte märkt av någon aktivitet av det slaget. Dock är där ganska många kvinnor/tjejer som solar nakna där.
    Igår var där 2 riktigt snygga kvinnor. Den ena var blond korthårig med piercingar i bröstvårtor, navel och på  den rakade musen. Skitsnygg kropp. Den andra var mörk med lite större bröst, helrakad. Jag gick nere i vattenbrynet och hon särade lite extra. Hon var helläcker. Blir en runda dit vid lunch idag. Hoppas den mörka är där då. Då kanske jag går fram och pratar lite med henne..................
  • Hannibal06
    Anonym (Underbart) skrev 2012-05-24 08:02:38 följande:
    Igår var där 2 riktigt snygga kvinnor. Den ena var blond korthårig med piercingar i bröstvårtor, navel och på  den rakade musen. Skitsnygg kropp. Den andra var mörk med lite större bröst, helrakad. Jag gick nere i vattenbrynet och hon särade lite extra. Hon var helläcker. Blir en runda dit vid lunch idag. Hoppas den mörka är där då. Då kanske jag går fram och pratar lite med henne..................
    Var där. Såg dem.....................................................
  • Anonym (Underbart)

Snart drar jag till nudistbadet i Helsingborg.........................

• Anonym (Underbart)
    Anonym (Underbart) skrev 2012-05-24 11:45:51 följande:
    Snart drar jag till nudistbadet i Helsingborg.........................
    Blev 2-timmars "långlunch" på nudistbadet. Låg lite avskilt nära en kvinna. Smekte kuken lite i smyg. Tror hon såg det. Hon log när hon kom upp från vattnet. Fick lite kontakt med en annan kvinna som ville låna tändare. När jag gick därifrån passerade jag henne och vi log mot varann och nickade. Verkar som hon sökte kontakt.
  • Hannibal06
    Anonym (Underbart) skrev 2012-05-24 14:49:38 följande:
    Blev 2-timmars "långlunch" på nudistbadet. Låg lite avskilt nära en kvinna. Smekte kuken lite i smyg. Tror hon såg det. Hon log när hon kom upp från vattnet. Fick lite kontakt med en annan kvinna som ville låna tändare. När jag gick därifrån passerade jag henne och vi log mot varann och nickade. Verkar som hon sökte kontakt.
    Din lille fuling. Jaja, så länge de inte tar illa upp så är det väl ok.
Svar på tråden Nudistbad Helsingborg