Föräldrar har bröllopsdag, presenttips tack!!
Hej
Mina föräldrar firar 50-årig bröllopsdag. Ska man köpa någon present tycker ni? Isåfall vad? Får inte vara för dyrt.
Alla tips emottages tacksamt
Hej
Mina föräldrar firar 50-årig bröllopsdag. Ska man köpa någon present tycker ni? Isåfall vad? Får inte vara för dyrt.
Alla tips emottages tacksamt
Till mina hade jag nog bara köpt en flaska bättre rödvin och blommor alt en liten upplevelse, restaurangbesök tex.
Jag hade nog fixat en god picknick korg med en lite dyrare champagne å två glas med gravering. Ofta har man allt man önskar sig men man är dålig på att ta sig tid för varandra. Lite vardagslyx vid ex stranden nån kväll med champagne i solnedgången tror jag kan funka :)
50 är ju ganska stort så jo, det tycker jag. Antingen något fint i minne av dagen, min mormor och morfar fick för många år sedan en väldigt fin lite tavla med gulddetaljer av barn och barnbarn som var väldigt uppskattad. För ganska många år sedan fyllde mina föräldrar 50 och firade 25 årig bröllopsdag samma år så på deras bröllopsdag tog vi med dem på en show och middag. Även det väldigt uppskattat. Man måste ju inte hitta på något jätte dyrt, tänk bara på att det ska vara dem. Lycka till
Jag fick en tavla med ett fotomontage av ungarna härom året.
Det var ingen stor dag som 50 bast eller nåt annat, men en present som jag tittar på varje dag.
Kostade säkert inte många kronor och de hade nog rätt kul när de satte ihop montaget, men det betyder oerhört mycket för mig.
En middagskryssning med (eller utan) familjen på ångbåt i Skärgården (om ni bor nära Sthlm, annars nån annanstans). Kostar 4-500 kr/pers för trerätters.
Gå in på www.myday.se, jätte fina presentaskar med stort utbud av upplevelser i. Där kan de välja vad de vill göra tillsammans :)
vi gav makens föräldrar en fotografering hos fotograf (de+barn och barnbarn) och sen middag på esturang. mycket uppskattat
Tack snälla ni för alla bra tips Nu har jag lite att välja på
TACK igen