• AleLB

Angelsound/hjärtlyssnare!

Hej! Någon som testat angelsound? Har fått låna en av en kompis men hur exakt ska man göra? Ska man trycka på hjärtat som är på själva grejen? Testade bara o hålla den o trycka lite men hörde inget direkt :)

• Svar på tråden Angelsound/hjärtlyssnare!
  • Kookaburra

Vet inte om jag har exakt samma modell, men på min ska hjärtat var uppåt, och den runda "knölen" mot magen. Glöm inte kontaktgel!

• AleLB
    Kookaburra skrev 2012-05-23 19:20:45 följande:
    Vet inte om jag har exakt samma modell, men på min ska hjärtat var uppåt, och den runda "knölen" mot magen. Glöm inte kontaktgel!

Jo så lång är jag med:P men de rosa hjärtat, e de en knapp? haha, de händer ju nått när man trycker på de men fattar inte riktigt... har glidmedel :)
  • Kookaburra

Har du en sånhär?

">

I så fall tror jag knappen bara är prydnad. Min ser inte ut så, men har ett lysande hjärta på ovansidan. 

• Kookaburra

Haha, ser att jag läste fel i din TS. Hur som helst - hör du ingenting? Inga skrapljud? Ditt eget hjärtljud?  

• pixie mason

kolla på angelsoundet högst upp på kanten det sitter en volym höjare där det är den du ska sätta på om du har ett angelsound där hjärtat bara är en prydnad.
    ljudet får du antagligen sätta i max för och höra nått :P

ett tips är att man kan använda vanlig rapsolja på magen om man inte har gel för det funkar lika bra :D

Svar på tråden Angelsound/hjärtlyssnare!