• 200512

hjälp!! ni med nordea?

Alltså Nordea må vara jordens sämsta bank. Skrikandes Nu har jag suttit och letat i ca 2 timmar efter någon knapp att trycka på för att få bort min betalningshistorik, alltså bankomatuttag, kortköp osv. från internetbanken. Finns det ens en möjlighet att radera detta? Mycket tacksam om någon kan hjälpa mig! Jag har föresten ett VISA kort om det spelar någon roll. 

• Svar på tråden hjälp!! ni med nordea?
  • katalysator

Nej, du kan inte radera din betalningshistorik.

• 200512
    Sapato skrev 2012-05-24 17:30:13 följande:
    Går ej!
    Nyfiken på varför du vill göra det?
    Har sålt en massa på tradera och nu är det så rörigt där. Vet faktiskt inte haha! Får mina ryck ibland. Börja om från noll Skrattande
  • 200512
    200512 skrev 2012-05-24 19:51:03 följande:
    Har sålt en massa på tradera och nu är det så rörigt där. Vet faktiskt inte haha! Får mina ryck ibland. Börja om från noll Skrattande
    Samt fick en mycket dålig lön, blir sur så fort jag ser den överföringen Skäms
  • sLLi
    200512 skrev 2012-05-24 19:52:43 följande:
    Samt fick en mycket dålig lön, blir sur så fort jag ser den överföringen Skäms
    Du får gärna ändra den överföringen till mitt konto så slipper du se den...Cool
  • Dixie
    200512 skrev 2012-05-24 19:51:03 följande:
    ett tips kan ju vara att ha ett "tradera-konto" - det har jag - så ser man lätt när det kommer inbetalningar och så har jag kolla på hur mycket jag shoppar på tradera!
  • 200512
    Dixie skrev 2012-05-29 20:08:56 följande:
    ett tips kan ju vara att ha ett "tradera-konto" - det har jag - så ser man lätt när det kommer inbetalningar och så har jag kolla på hur mycket jag shoppar på tradera!
    Smart! Ska jag börja med när jag lägger upp nästa omgång Glad
  • pluvdo

Eftersom man skall visa kontoutdrag när man exempelvis skall söka försörjningsstöd så vore det ju lite dumt om man kunde välja att radera saker ut sin betalningshistorik. Ta bort att man fått in 500 extra på kontot och sådana saker. Så av den anledningen och säkert andra så är det väl ganska bra att man inte kan ta bort.

• 200512

Okej. Jag tänkte att internetbankens historik kanske inte var den samma. Att banken liksom har det på en lista medan min internetbank går lite hur som helst. Vet inte riktigt vad jag tänkte. Har för mig att man på Swedbank kan radera därför. 

• 200512
    Mammatilltvåprinsar skrev 2012-05-30 18:54:11 följande:
    Har du ägnat två timmar åt det? Har du så mycket tid över kan du ju ta ett extrajobb så får du högre lön:)
    Över ut vad? Du vet väll inte om jag var hemma sjuk den dagen? Nu var jag inte det, jag jobbar som telefonförsäljare vid dator. Satt samtidigt och försökte pilla med det där. (Det är dessutom inte mitt enda jobb.) Skrattande 
Svar på tråden hjälp!! ni med nordea?