• Glashalt

Privat köns ultraljud i Uppsala/Västerås?

Hej!

Är det någon som vet någon privat klinik i antingen Uppsala, Västerås (bor mitt emellan) eller i närheten (helst inte Sthlm) som man kan få betala och göra ett privat ultraljud, och då få se könet på barnet?
    Jag är SÅ nyfiken, och vill så gärna veta vad som gömmer sig där inne! Glad 

Rutin ultraljudet vet jag att jag kan få reda på könet vid, MEN då kommer min kille vara med, och han vill absolut inte veta, så då sa vi det att jag istället kan kolla upp det själv på en privat klinik. 

Är det någon som vet en klinik som utför privata ultraljud? I närheten av dom städerna jag nämnde ovan?

SÅ tacksam för svar!

• Svar på tråden Privat köns ultraljud i Uppsala/Västerås?
  • JanaLiiN

De jag känner till gör bara VUL, och bara mycket tidiga sådana. Sedan hänvisar de till mödravården.

• Glashalt
    JanaLiiN skrev 2012-05-25 09:37:56 följande:
    De jag känner till gör bara VUL, och bara mycket tidiga sådana. Sedan hänvisar de till mödravården.
    oh, okejl! Va synd.. :/ verkar inte finnas så många alternativ vad det verkar.. 
    Tack ändå för svaret! :) 
  • camillas1985

Tror inte att de finns faktiskt för har för mig att jag letade under min första graviditet men hittade bara Stockholm som närmaste. Men annars kan väl din karl gå ut på slutet så kan ju bara du få veta. Skulle ha svårt att inte råka försäga mig tror jag .

Isak 090201 William 100721 Flickan i magen 120710
Svar på tråden Privat köns ultraljud i Uppsala/Västerås?