Har ni haft sex på ett nakenbad?
Skriv gärna var ni har varit om ni har gjort det.
Skriv gärna var ni har varit om ni har gjort det.
Nej, nakenbad har inget med sexualitet att göra.... eller tror du det??
På 70-talet var jag en hel vecka på ett nakenbad för kvinnor i Bulgarien. Såg absolut inget sex någonstans. Inte det minsta lilla. Däremot såg jag en del kvinnor som solade underlivet, dvs de låg med vitt särade ben mot solen. Det hade Du kanske gillat...Jag själv var inte road. När man hade slumrat ett tag på mage, vaknade och stirrade rakt in i någons underliv...inte kul.
Förresten Du kanske undrar varför jag tillbringade en hel vecka på ett nakenbad för kvinnor i Bulgarien. Jag hade mina skäl...Jag kunde inte vara på den allmäna stranden, det gick helt enkelt inte. Varför? Min blygsamhet förbjuder mig att besvara frågan. Men jag var tvungen att vara någonstans där jag fick vara ifred. Det enda som bjöds var strandens kvinnoavdelning omgärdad av hög mur bakom vilken alla kvinnor var nakna.
Buskar!? Vi kan snarare i många fall tala om skogar, djungler. Det var skogar utbredda mot norr och söder, öster och väster.
Vad är det som är så speciellt med sex på ett nakenbad ?
Knulla kan man väl göra vartsomhelst ?
Personligen föredrar jag en säng , bara jobbigt med myggor och annan ohyra , men jag antar att för vissa är det väl själva risken att bli upptäckt som är det viktigaste...
Nej, det skulle inte vara något för mig.
Nej, det har jag inte.
Nakenbad är till för just det som namnet säger: att bada (och sola) naken, inte för att göka på.
Jag har inget behov av varesig nakenbad eller sex där, men om omständigheterna är rätt så skulle jag kunna tänka mig att göra det. Jag röstade att jag skulle vilja det, men egentligen stämmer det inte direkt...