• Anonym (otrohet)

otrogen

Nu har min sambo kommit i kontakt med sådana som healer. Har haft kontakt en gång på nätet men plötsligt. Så ska den resa till ett annat land med en kompis å bli healad skyller på kompisen att det är den som vill? Men sambon är väldigt angelägen att åka, utan mej för den vill göra saker själv med kompisar säger den. Har varit tillsammans i 6år nu ,å helt plötsligt ska den resa bort? Har ej gjort det förut.Visst att man kan göra saker själva men,att den vill inte ha med mej alls? Känns som hden döljer något plus att den inte berättar allt.. Snälla hjälp

• Svar på tråden otrogen
  • Sunshine808

Va? fattar ingenting

• Khaleesi

Om sambon aldrig har varit ifrån dig och gjort något på egen hand de senaste sex åren, så är det kanske på tiden nu!

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Anonym (otrohet)

Sant,men att den går undan, stänger dörren när dom pratar. Säger inget alls till mej vad dom pratat om bara kompisen.. För övrit har den sovit borta någon natt i Sverige å gått ut på kvällen i en annan stad...

• Khaleesi

Hur har du tagit upp detta med din sambo?

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Anonym
    Khaleesi skrev 2012-05-25 15:44:49 följande:
    Om sambon aldrig har varit ifrån dig och gjort något på egen hand de senaste sex åren, så är det kanske på tiden nu!
    Håller med dig , men jag förstår TS känsla oxå , det är inte bara att han eller hon vill hitta på något , utan sättet , att de helt plötsligt är så ivriga , som en liten unge som vet att han eller hon ska få en leksak imorgon... svårt att förklara med det är något i sättet som gör att man får en konstig känsla över det.

Är det inte just så magkänslan fungerar ?
    Att vårt undermedvetna upptäcker något , hur subtilt det än må vara som inte riktigt stämmer med det normala som vårt medvetna inte uppfattat och då skickar vårt undermedvetna signaler till vårt medvetna i form av en konstig känsla...en magkänsla helt enkelt.

I mitt fall stämde mina föraningar , exfrun var sååå ivrig att få åka iväg på den där jobbresan som bara råkade vara med övernattning , och det bara råkade bli att hennes manliga kollega oxå hade bokat in sig på samma resa , ojdå vilket sammanträffande... hon hade åkt på många resor tidigare utan att jag tänkt reagerat på det , men just denna gång var det något i hennes sätt som fick mig att hajja till...och mycket riktigt , de knullade skallen av sig på den resan , vilket senare resulterade i en skilsmässa.

Det behöver alltså inte vara något , men det kan oxå vara det... svårt att säga.
  • Anonym (otrohet)

Ja precis,har inte tänkt nå vidare när den åkt bort förut men... Magkänslan säger nå annat, beter sig inte som vanligt.. Precis som föregående skribent skrev

• Babyimafake

Du har inte funderat på om det är någon slags sekt det rör sig om? Många MÅNGA, mycket fler än man tror råkar ut för det. Steg ett för en manipulativ person är att sära och avskärma den andre från sina tidigare kontakter osv. Läs ett livsöde jag hörde en föreläsning om och ser liknande tecken i din text :

www.lenamedia.com/index.php

"Marianne och hennes man Henrik* får fyra barn tillsammans. Resan mot Konga-sekten började när en av tvillingflickorna, endast ett år gammal, skadades svårt i ögat och blev blind. Det var då familjen kom i kontakt med ”healern” Iris**" 

• Anonym (otrohet)

Nu vill hon åka bort en weekend...
    Det kostiga är att hon inte knappt nå pengar kvar efter löning
    men, resa bort en weekend tydligen går bra... 
    Känner en stor klump av oro som bara växer i magen=(

Svar på tråden otrogen