Killar ! Vad tycker ni är avtändande hos en tjej ?
Låt säga att ni hittat en pingla som det hettar till med och ni skall ha sex. Vad får er att slakna eller tappa intresset helt eller delvis ?
Låt säga att ni hittat en pingla som det hettar till med och ni skall ha sex. Vad får er att slakna eller tappa intresset helt eller delvis ?
Om det luktar surströmming mellan benen så backar jag och kommer förmodligen aldrig mer tillbaka där...
Rökig andedräkt
Ointelligens.
Ytlig, fåfäng, prydhet mellan lakanen...
En kvinna som skall "spela spel" innan man får komma till, i stället för att bara gå rakt på och ha sex. Då menar jag inte att man skall hoppa över förspelet, utan mer detta att man inte får säga rakt ut att man vill knulla utan att det skall vara en massa omskrivningar och retoriska frågor i stället.
Dålig hygien.
När det kommer an på bristande intelligens, fåfänga mm mm har jag förhoppningsvis rett ut det långt innan vi hamnar i höladan........
Att vara ofokuserad på sexakten. Typ börja prata om något helt annat. Att liksom inte vara där mentalt.
Att ha massa hangups, "Nej inte röra mig så", "Vill inte bli tagen bakifrån pga muspruttar" etc.