• Anonym (svalan)

Killar ! Vad tycker ni är avtändande hos en tjej ?

Låt säga att ni hittat en pingla som det hettar till med och ni skall ha sex. Vad får er att slakna eller tappa intresset helt eller delvis ?

• Svar på tråden Killar ! Vad tycker ni är avtändande hos en tjej ?
  • Frontline

Om det luktar surströmming mellan benen så backar jag och kommer förmodligen aldrig mer tillbaka där...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Xatayir

Rökig andedräkt

• Robespierre

Ytlig, fåfäng, prydhet mellan lakanen...

From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
  • Anonym (svalan)
    Robespierre skrev 2012-05-26 00:07:47 följande:
    Ytlig, fåfäng, prydhet mellan lakanen...

Vad menar du exakt med pryd ? Är det brist på fantasi, vilja eller glädje ?
  • Johan70

En kvinna som skall "spela spel" innan man får komma till, i stället för att bara gå rakt på och ha sex. Då menar jag inte att man skall hoppa över förspelet, utan mer detta att man inte får säga rakt ut att man vill knulla utan att det skall vara en massa omskrivningar och retoriska frågor i stället.

• Anonym (svalan)
    Johan70 skrev 2012-05-26 03:25:43 följande:
    En kvinna som skall "spela spel" innan man får komma till, i stället för att bara gå rakt på och ha sex. Då menar jag inte att man skall hoppa över förspelet, utan mer detta att man inte får säga rakt ut att man vill knulla utan att det skall vara en massa omskrivningar och retoriska frågor i stället.

Jag vill ha lite dirty talk, men är rädd att uppfattas som vulgär.
    Jag kan viska i örat och fråga med mörk röst....vill du knulla ? 
  • Anton Chigurh

Dålig hygien.

När det kommer an på bristande intelligens, fåfänga mm mm har jag förhoppningsvis rett ut det långt innan vi hamnar i höladan........

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (-)
    Frontline skrev 2012-05-25 23:42:22 följande:
    Om det luktar surströmming mellan benen så backar jag och kommer förmodligen aldrig mer tillbaka där...
    Förstår att det inte är så nice. MEN, kvinnor har olika dofter under månaden, så är det!
    Innebär inte att det är ett äckel men har att göra med.

Oftast luktar jag inget eller normalt, vissa dagar luktar det mer. Har inget eller så med hygien att göra Glad
  • PrimitivMan

Att vara ofokuserad på sexakten. Typ börja prata om något helt annat. Att liksom inte vara där mentalt.

Att ha massa hangups, "Nej inte röra mig så", "Vill inte bli tagen bakifrån pga muspruttar" etc.

Is sex dirty? Only if it's done right
Svar på tråden Killar ! Vad tycker ni är avtändande hos en tjej ?