• Cale

Ifall man är bi?

Hej!

Ung som jag är (övre tonår) och tjej spekulerar jag ofta kring faktumet ifall jag är bi eller inte. Jag kan tända en hel del på killar man tycker samtidigt att det finns en större skala tjejer som är attraktiva.  Är ju otroligt mycket mer kräsen på vad jag uppfattar som en "attraktiv" kille, men samtidigt "spanar jag in" killar och inte tjejer.

Kom ihåg än gång när vi var "ärliga" i en liten vänkrets och jag frågade ifall någon någonsin hade funderat på ifall de var lesbiska och alla sa bara blankt nej - kände mig skitkonstig då - är det inte nu vi ska ifrågasätta oss själva?.

Kan tycka att tanken på att ha sex med killar är riktigt hettande, dock kan jag nog också bli tänd på att tänka på en tjej även ifall det inte händer lika ofta. Av någon anledning får jag en känsla av att tjejer är så mycket bättre i sängen fast det är ju helt absurt egentligen.

Jag trivs ju bra i sällskap med tjejer...

Ifall du är bi/homo - hur kom du på det?
  • Svar på tråden Ifall man är bi?
  • CygnusX1

Njut av ditt liv. Om du har sex med en kille eller tjej - ok

• lykantrophona

Tycker om det här "testet" ;)

www.bisexualindex.org.uk/index.php/AmIBisexual

Själv insåg jag väl att jag var bisexuell i högstadiet, när jag först varit kär i en kille och sen blev kär i en tjej. Men egentligen är det väl inte viktigt att veta såvida inte någon frågar. Vill du hångla med en kille, gör så, vill du hångla med en tjej, är det också helt okej.

• The past is now
    lykantrophona skrev 2012-06-03 15:08:18 följande:
    Tycker om det här "testet" ;)

www.bisexualindex.org.uk/index.php/AmIBisexua...

Själv insåg jag väl att jag var bisexuell i högstadiet, när jag först varit kär i en kille och sen blev kär i en tjej. Men egentligen är det väl inte viktigt att veta såvida inte någon frågar. Vill du hångla med en kille, gör så, vill du hångla med en tjej, är det också helt okej.

Det där var bra! Du är inte så dum du inte..hihi!
  • Anonym (Queer)

Jag har alltid vetat att jag är lesbisk, det har liksom varit väldigt "självklart". Lykantrophona slår som vanligt huvudet rakt på spiken, mycket vis! Gör det du känner för, tänk inte så jäkla mycket på det.

Svar på tråden Ifall man är bi?