• Anonym

Träffat ny kille.. Varningstecken?

Han var redan på INNAN vi träffats på riktigt. Började skriva att han tyckte om mig osv. 

EFTER att vi träffats fortsatte han. Sen tjata han om en dejt till men jag ville inte riktigt utan ville avvakta lite. Jag skrev detta till honom. När vi träffades första gången och jag gick därifrån ställde han sig på en parkering mitt i natten och spanade vart jag skulle ta vägen. Därför kände jag för att avvakta lite i efterhand då jag upplevde det rätt så obehagligt.

Så jag skrev att jag inte ville ses riktigt en. Då fick han spel började skicka sms om att jag var falsk, att jag ljuger och att jag är ful.

Tio minuter senare bad han om ursäkt, fortsatte skriva och tjata om att ses. Jag svarade inte. Nu fortsätter han "vi kan väl vara vänner förlåt om jag gjorde dig besviken?".

Han är utländsk. Jag ville gärna träffa honom men hans beteende gjorde mig lite avskräckt. Han har tendenser och framstår som en ev framtida kvinnomisshandlare.

Eller är det bara jag som överdriver? 

• Svar på tråden Träffat ny kille.. Varningstecken?
  • U never saw me

Nej du överdriver inte. Håll dig borta från honom. Jag hade inte ens velat vara vän med honom.

• Tutilure

Honom ska du inte träffa igen, han verkar inte riktigt klok.
    Din magkänsla har rätt, det fanns ju en anledning till att du inte ville träffa honom igen och han beteende visade ju helt klart att du hade rätt.

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Apelsin

Låter som nån du ska akta dig för. Men att han är utländsk har ingenting med saken att göra.

• Anonym (Anka)
    Varför skulle du vilja träffa honom igen? Du var ju osäker redan innan han började bete sig som ett svin.

Han är väl inte nödvändigtvis en framtida hustrumisshandlare, men man ska inte behöva ta skit redan innan man känner varandra. Att han tappade fattningen och började kalla dig ful medans han rimligtvis fortfarande borde vilja framstå i god dager är ett rätt kraftigt varningstecken på att något inte står rätt till. 

Att han är invandrare tycker jag varken hör hit eller dit. Det finns både svenska och utländska svin, precis som det finns pärlor av alla nationaliteter.

Lycka till med nästa! 
  • Anonym

Frågan är nu hur lätt kan kommer "släppa" då jag han skrivit "Okej.. ta hand om dig..." flera gånger och liksom "avslutat" för att sedan höra av sig igen och igen. 

Igår skrev jag "Tack så mycket för dina ord. Jag vill inte att du skriver mer"

Då gick jag tillbaka "Förlåt gumman.. vi kan väl ses och dricka.. då kommer dom riktiga känslorna fram så kan vi berätta vad vi känner för varandra.. kärlek börjar alltid med bråk"

Jag skrev bara "SKriv inte till mig mer" Sen ignorerade jag honom.

Idag kom ett sms igen och det var då han skrev "Underbar dag! Hoppas den blir bra.. jag har varit ute lite och ska tvätta nu... förlåt för igår, ledsen om jag gjorde dig besviken. Vi kan väl vara vänner?"

Jag gissar på att det här INTE är det sista smset. Det som också är jobbigt är att vi i stort sätt bor grannar. 

• Miss P71

Gör dig själv en tjänst...träffa han inte.finns så många andra killar/män därute som du kan träffa.

• Anonym (***)

Den killen hade jag inte blivit intresserad av hur snygg han än varit utseendemässigt.
    Håll dig borta. Finns gott om killar i världen. Flört Rikta in dig på någon annan.

• fallenangel11

Gå på magkänslan du beskrev i ts och sluta träffa honom och svara inte mer på sms. Kan bara tänka mig hur det skulle sluta om ni skulle fortsätta ses...så nej håll dig borta från den killen

• Anonym (Anka)

Svara inte på några fler sms, eller svara möjligen att du inte vill ge honom falska förhoppningar genom att lova vänskap, och be honom igen att sluta skicka sms. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-27 11:13:08 följande:
    Frågan är nu hur lätt kan kommer "släppa" då jag han skrivit "Okej.. ta hand om dig..." flera gånger och liksom "avslutat" för att sedan höra av sig igen och igen. 

Igår skrev jag "Tack så mycket för dina ord. Jag vill inte att du skriver mer"

Då gick jag tillbaka "Förlåt gumman.. vi kan väl ses och dricka.. då kommer dom riktiga känslorna fram så kan vi berätta vad vi känner för varandra.. kärlek börjar alltid med bråk"

Jag skrev bara "SKriv inte till mig mer" Sen ignorerade jag honom.

Idag kom ett sms igen och det var då han skrev "Underbar dag! Hoppas den blir bra.. jag har varit ute lite och ska tvätta nu... förlåt för igår, ledsen om jag gjorde dig besviken. Vi kan väl vara vänner?"

Jag gissar på att det här INTE är det sista smset. Det som också är jobbigt är att vi i stort sätt bor grannar. 
    Svara inte mer när han skriver, inte ens avslutande kommentarer. Skicka inget svar alls. Han beter sig ycket osunt, inget du vill leva med.
Svar på tråden Träffat ny kille.. Varningstecken?