• mor 3barn

är fem kronor ett ok pris för att gå på en bajamaja på en strand?

är fem kronor ett ok pris för att gå på en bajamaja på en strand?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden är fem kronor ett ok pris för att gå på en bajamaja på en strand?
  • crimson

Nej, jag tycker inte det ska kosta att gå på toaletten.

• gravid

Nej inte ok att kosta tycker jag.

Fast är det en riktigt fräsch bajamaja så är det ok

• Coyote

Inte för en baja-maja! En fräsch, välstädad toalett med rinnande vatten kanske, men inte för en baja-maja.

• Regnig måndag

Ja eftersom det är riktigt dyrt att hålla med sådana. På en strand mitt i sommaren behöver de tömmas ofta och det kostar runt en tusenlapp om jag inte minns galet.

Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Lite Av Varje

Jag skulle hellre kissa i skogen då. Tyvärr! eller leta up en annan toalett kanske vore det bästa. Dessutom finns det inget äckligare än sådana.

• Regnig måndag

Nä förresten. Jag ångrar mig efter läst dina andra trådar om din kioskverksamhet där du undersöker betalningsvilligheten.
    Det är inte ok att ta 5kr för toabesök.

Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • az81

nej, inte för en baja-maja. Hade det varit en sk vanlig toalet då kan det vara helt ok men inte en baja-maja.

• eulalian

Näe, dom kommer skita i vattnet istället
    Många har inte ens med sej pengar/mynt till stranden

• viseversa

Nej absolut inte. Bajamajor är ju ÄCKLIGA oftast och varför ska jag betala då? Jag skulle kunna betala 5 eller tom 10 kronor för att gå på en REN fräsch toalett med rinnande vatten,pappershandukar,papperskorg,tvål osv osv.

Svar på tråden är fem kronor ett ok pris för att gå på en bajamaja på en strand?