• Anonym

Hur ska vi kunna träffas utan att blanda in barnen?

Jag har precis träffat en kille som jag är jätte intresserad av och det klickade för båda redan vid första dejten..
    Men vi har ett problem, båda har barn varannan vecka, och självklart har vi barnen olika veckor..

Hur ska vi kunna träffas utan att blanda in barnen?
    Det känns omöjligt!
    Hur ska vi göra det på bästa sätt?
  • Svar på tråden Hur ska vi kunna träffas utan att blanda in barnen?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-28 12:08:06 följande:
    Barnvakt?
    Hade jag haft den möjligheten hade jag inte frågat.. Har ingen som kan ta mina barn för att jag ska dejta.. :(
  • L i n n

Träffas med barnen?
    Ni verkar ju redan ha varit på dejt, hur löste ni den utan barn?

• Anonym
    L i n n skrev 2012-05-28 12:11:54 följande:
    Träffas med barnen?
    Ni verkar ju redan ha varit på dejt, hur löste ni den utan barn?
    Tack vare att mina barn va hos farmor och farfar i helgen.. Vi umgicks från fredag till söndag..
    Vi hade träffats 2 ggr innan, vid glappet mellan barnen.. Men går ju inte att bara träffas söndagar ojämna veckor.. :p

Är det inte helt galet att träffas med barnen?
  • Anonym (majja)

Du får nog utveckla lite. Hur gamla är era barn te x?

• Nellee

Finns det en möjlighet för någon av er att byta vecka så att ni är barnfria samma vecka? 

Don't you black or white me
  • glad i livet

Om ni har möjlighet att byta så gör det. Annars om ni inte vill blanda in barnen, åk till varandra när barnen somnat?

• Anonym

min sambo kom till mig när barnen sov när vi började dejta. eller så har ni ett vänförhållande när barnen är vakna och när dom somnar så myser ni!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-28 12:15:23 följande:
    Tack vare att mina barn va hos farmor och farfar i helgen.. Vi umgicks från fredag till söndag..
    Vi hade träffats 2 ggr innan, vid glappet mellan barnen.. Men går ju inte att bara träffas söndagar ojämna veckor.. :p

Är det inte helt galet att träffas med barnen?
    Men då har du väl barnvakt?

Annars får väl han åka till dig när dina barn sover, och du göra det samma när hans barn sover.
    Jag tycker det är galet att introducera barnen för partnern innan man känner personen själv.
  • Anonym

Barnvakt har jag haft ca 3 ggr det här året.. Ingen i min familj är villig att ställa upp och vara barnvakt..
    Vi bor 4 mil ifrån varandra, båda har körkort men ingen bil..
    Mina barn är 2 o 5 år, hans 5,9 o 12år..
    byta vecka kan inte jag göra, pappan går inte med på det.. Och jag vet inte hur hans barns mamma ställer sig till frågan heller.. Har inte pratat så mkt om det..
    Känns ju lite onödigt att byta vecka innan vi vet hur seriöst det blir...

Svar på tråden Hur ska vi kunna träffas utan att blanda in barnen?