• Anonym (Lesbisk?)

Vad händer? Börjar bli oattraherad av killar

Vad är det som händer egentligen? Jag är 22 år gammal och har en sambo och barn. Jag är bisexuell och har vart det sedan jag var 12-13 år men jag har aldrig haft en flickvän och aldrig haft sex med en tjej. Jag har alltid velat det men har aldrig blivit så. Jag har vart på dejt med en tjej ett par gånger.

Senaste dagarna känner jag mig så långt bort från sambon emotionellt. Känns mig inte attraherad av honom på samma sätt längre och tänker på tjejer hela tiden. Kollar på tjejer ute på stan, drömmer om tjejer (både sexdrömmar och vanliga) och vill vara med en tjej på alla sätt. vad ska jag göra? Är det så att jag kanske vill gå över till tjejer?

• Svar på tråden Vad händer? Börjar bli oattraherad av killar
  • Anonym

Flykt från verkligheten med en grå vardag och småbarn skulle jag gissa på. Fantasier har alla och att du fantiserar om tjejer som bisexuell då du aldrig utforskat det är inte så konstigt.

• Anonym (Lesbisk?)

Jag har känt så sen jag kom på att jag var bisexuell men nu känner jag det starkare än förut. Jag har ju varit kär i tjejer men dom har inte vart lagt åt det hållet. Jag vet inte vad jag vill nu. Vet inte om jag vill lämna för en tjej eller om jag vill stanna kvar. Jag och sambon har haft det struligt sedan vi träffades. Gjort slut och blivit tillsammans igen säkert 10 gånger på 3 år. Och denna gÅngen har det hållt i 2 månader snart..

• Anonym (Lesbisk?)

Någon mer som kan ge mig råd?

• Anonym (tjej)

Jag är bi och jag har så... liksom tjej och killperioder.

• Anonym (Lesbisk?)
    Anonym (tjej) skrev 2012-05-28 15:47:06 följande:
    Jag är bi och jag har så... liksom tjej och killperioder.

Vad ska jag göra då? Jag kan ju inte bara gå och vänta på att det ska gå över för jag mår ju inte bra över hur situationen är. Och jag drar mig bort frÅn sambon mer och mer..
  • Anonym (ibland)

Vissa killar tycker faktiskt  inte det är otrohet om tjejen ibland har sex med en annan tjej. De är bara svartsjuka på andra killar oc´n inte på andra tjejer....

Du kanske kan leva kvar med din sambo, ett tag i alla fall, och kankse passa på att testa under tiden att vara med en tjej...

Lycka till, och puss på dej/ från en annan tjej som förstår din tanke Solig

• Anonym (been there)

Det kan inte vara så att du är gay, men har tryckt undan det, för att du på något vis tycker att det känns lättare att "vara bi"?kram

• Anonym (Lesbisk?)
    Anonym (ibland) skrev 2012-05-28 16:19:25 följande:
    Vissa killar tycker faktiskt  inte det är otrohet om tjejen ibland har sex med en annan tjej. De är bara svartsjuka på andra killar oc´n inte på andra tjejer....

Du kanske kan leva kvar med din sambo, ett tag i alla fall, och kankse passa på att testa under tiden att vara med en tjej...

Lycka till, och puss på dej/ från en annan tjej som förstår din tanke Solig
    Jag tror han kommer tycka att det är otrohet.. Vet inte om jag vill det, men något att fundera på.
    Anonym (been there) skrev 2012-05-28 16:23:10 följande:
    Det kan inte vara så att du är gay, men har tryckt undan det, för att du på något vis tycker att det känns lättare att "vara bi"?kram
    Kanske. Hur vet man?
  • Anonym (Lesbisk?)

Puffar

• Anonym (Lesbisk?)

Jag tror jag bestämt mig för att flytta. Jag är inte säker, men det kanske kan vara en bra idé?

Och som Anonym (ibland) skrev så kanske det kan vara bra att utforska det "okända" innan så jag är säker?

Åh många tankar som snurrar i huvudet idag.. 

Svar på tråden Vad händer? Börjar bli oattraherad av killar