• Anonym (?)

Lesbisk eller inte?

Hur vet man om man är lesbisk eller inte?

Jag är bi sen 10 år tillbaka men börjar tro jag är lesbisk då jag bara tänker på tjejer hela tiden och tänder inte lika mycket på min sambo (kille) längre och känner mig längre och längre i från han både emotionellt och sexuellt. 

• Svar på tråden Lesbisk eller inte?
  • Anonym

Spelar det någon roll om man är lesbisk eller inte....?? Följ ditt hjärta och bryt upp med den stackars mannen du bor med...

• Anonym (?)

Jag är ju inte säker på om jag är det eller inte. Jag bryr mig fortfarande om min sambo och har känslor för honom. Men jag är osäker på vad det är för känslor och jag vill inte bryta upp i fall jag ångrar mig då vi haft det struligt innan. Och gjort slut och blivit tillsammans flertal gånger under 3 års tid. Dessutom har vi barn tillsammans. 

• lykantrophona

Det där kan gå i perioder. Speciellt är det väl vanligt att längta efter det man inte har?

Fråga dig snarare om du vill vara tillsammans med din sambo eller inte. Det är en viktigare fråga just nu än vad du ska kalla din sexualitet.

• Anonym (?)

Ja det har väl alltid gått i perioder mer eller mindre. Men har alltid tänkt på tjejer då jag aldrig har utforskat det området. 

Ja jag vet ju inte det som det är just nu. Jag måste först och främst hitta en lägenhet vilket är lite svårt när jag har skulder..  

Svar på tråden Lesbisk eller inte?