• Jake1987

Osyncad lust?

Hej! Jag har vad jag tycker är lite av ett problem. Jag vet att jag är långt ifrån ensam med det, men vill/behöver ventilera, och kanske höra ngn med samma problem. Sen ett par år tillbaka är jag sambo. Vi har ett underbart förhållande och jag älskar henne väldigt mycket och det är ömsesidigt. Nu till problemet, vilket jag blev varnad av henne redan i början av förhållandet, 5 år sedan. Hon har en väldigt liten sexlust, vilket hon alltid haft. Detta hade aldrig varit ett problem om jag vore likadan. Men det hon saknar har jag istället i överskott. Otrohet finns inte på kartan, har stundtals funderat på en mailkompus för att få lite utlopp för sexuella tankar, men känns lite löjligt på nått sätt. Hur tacklar ni det som befinner er i liknande sits? /Jake

• Svar på tråden Osyncad lust?
  • Anonym

Inte genom att vara otrogen iaf. Och du visste ju faktiskt vad du gav dig in på.

• lykantrophona

Ja, jag tänker också... du blev varnad. Om det sett ut så i 5 år, så lär det vara svårt att ändra.

Men har du diskuterat vilka lösningar som vore okej för henne? Vore det okej att du runkar medan hon ser på (då behöver hon ju inte göra något)? Är det okej med cybersex med andra människor? osv

Svar på tråden Osyncad lust?