• Anonym

Sexfrågor att ställa till sin partner

Är på jakt efter sexfrågor att ställa till min tjej via mail så hon får svara på och skicka tillbaka till mig.
    Det ska vara blandat typ när förlorade du oskulden till vad tycker du om / har haft analsex eller frågor om sexfantasier.
    Vi har varit ihop ett par år och hon ska hon få detta som ett uppdrag av mig nu när hon är på kurs i en annan stad (lite självutlämnande) plus att jag gärna vill veta en massa saker om henne ( vad hon gillar och har gjort i livet)
    Någon som vet var jag kan hitta färdiga frågor?
    Kom inte med att vi ska börja prata utan detta ska hon få redovisa skriftligt för mig efter ha tänkt noga först. ;)

Om det inte finns är jag tacksam om någon vill sammanställa ett frågeformulär och posta här. Vi kanske är fler som vill använda det?
    Tack!

• Svar på tråden Sexfrågor att ställa till sin partner
  • Anonym

Hur svårt kan det vara? Du har ju skrivit en del av frågorna själv redan.

• Anonym

Är du säker på att din tjej skulle uppskatta detta?
    Skulle inte vilja berätta vad jag gjort med andra för den jag är tillsammans med, och skulle nog bli lite irriterad om jag fick ett sådant mail. Frågor om sexfantasier är helt ok, men vad hon gjort innan dig kanske hon inte tycker att du har att göra med...

• jonte02

Om jag varit du och i din relation hade jag nog börjat med lite "lättare" frågor, men du känner er relation bäst. Att prata med varandra är annars inte helt fel och ett mail kan ju vara en bra start! Lycka till!

• Trust me

Kolla i "Har du"tråden

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Khaleesi

Känsligt ämne. Är du helt säker på att du vill höra svaret på dina frågor, om hon nu väljer att besvara dem? Kan du garantera att hon inte kommer att få sina utlämnande svar slängda i ansiktet på sig någon gång när ni är oense?

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Anonym
    Khaleesi skrev 2012-05-29 08:17:56 följande:
    Känsligt ämne. Är du helt säker på att du vill höra svaret på dina frågor, om hon nu väljer att besvara dem? Kan du garantera att hon inte kommer att få sina utlämnande svar slängda i ansiktet på sig någon gång när ni är oense?

Ja det kan jag göra. Garantera det såklart. Ja, jag vill veta det om hon nu väljer att svara.
  • Anna Paulita

Är tanken att det ska vara självutlämnande eller är det för att du är nyfiken? Hur kommer du reagera om hon vägrar svara?

• Anonym
    Anna Paulita skrev 2012-05-29 08:34:21 följande:
    Är tanken att det ska vara självutlämnande eller är det för att du är nyfiken? Hur kommer du reagera om hon vägrar svara?

50/50 skulle jag säga. Eller kanske lite mer åt självutlämnande.
  • Khaleesi

Testa med att skicka EN fråga, som inte är så otroligt känslig, och så får du se hur hon reagerar innan du matar på med ett femtonsidigt frågeformulär...

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-29 07:48:33 följande:
    Är du säker på att din tjej skulle uppskatta detta?
    Skulle inte vilja berätta vad jag gjort med andra för den jag är tillsammans med, och skulle nog bli lite irriterad om jag fick ett sådant mail. Frågor om sexfantasier är helt ok, men vad hon gjort innan dig kanske hon inte tycker att du har att göra med...
    Håller med! Mycket knepigt tänkt av TS...
  • tjejen lär er

Tjejer vill apsplut inte bli förhörda av sitt sexliv, om du vill tänka taktiskt och måste värkligen få informationen , börja prata om dina bakgrunder av sexliv, då är de lättare o fråga hur gick de till för dig m.m... 

eller börja med något sjukt som har hänt mig:
    eller jag börjar med en fråga vad som hälst och du får ställa vad du vill

Svar på tråden Sexfrågor att ställa till sin partner